Sineoji 600 Mb / s Gigabit HomePlug AV2 bez dłuższej pracy
#1

Kupiłem mój homeplug około 1 roku temu od Challenger.   Dzisiaj przestało działać. Brak świateł, próbował przełączyć wtyczkę, ale wciąż nie było radości.   Jaka jest gwarancja na homeplucie? i jak mam to zgłosić?
Reply
#2

vader1671 napisał: Kupiłem mój homeplug około 1 roku temu od Challenger. Dzisiaj przestało działać. Brak świateł, próbował przełączyć wtyczkę, ale wciąż nie było radości. Jaka jest gwarancja na homeplucie? i jak mam to zgłosić? idź do dystrybucji, jeśli masz paragon, jeśli nie jest w porządku Autoryzowany dystrybutor: AJVW Distribution (S) Pte Ltd Email: [email protected] Infolinia pomocy: 65 6336 3227 Faks: 65 6336 9628 Adres: ulica Rochor 1 Canal # 03-03 Sim Lim Square Singapore 188504 Godziny pracy: 11: 00-18: 00 od poniedziałku do piątku 11: 00-17: 00 w soboty
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)