Cześć, Wiem, że wielu ludzi subskrybowało ViewQwest i chciałoby poznać ich opinie na temat jakości wideo w Internecie! Przeniosłem się z szerokopasmowego internetu Starhub do ViewQwest (w / NoContract), posiadam telewizor LG (47LM6410) i zresetowałem do ustawień fabrycznych w telewizorze próbując uzyskać dostęp do aplikacji NetFlix / Hulu, ale miałem pecha, że domyślnie blokuje się kraj / region, inne kraje nie zaludniają. Dlatego znów znalazłem singapur. Nie jestem pewien, czy to może być problem, czy z internetem Highspeed, zauważyłem, że brak jest jakości obrazu, niezależnie od tego, ile razy bawiłem się ustawieniami obrazu, a nawet wybierając standardowego użytkownika (ustawienie domyślne) nadal widzę wysoki kontrast / brak ostrości. Nie wiem, jak rozwiązać ten problem, Czy ktoś może rzucić mi jakieś pomysły? czy masz do czynienia z tym samym problemem?
ViewQwest Highspeed Internet zmniejsza moją jakość wideo online w telewizji LG
Dlaczego nie spróbować uzyskać dostępu do NetFlix / Hulu na komputerze PC, aby sprawdzić, czy możesz przesyłać strumieniowo zawartość HD w pierwszej kolejności, zanim wykryjesz usterę u swojego dostawcy Internetu? Domyślam się, że aplikacje nie są w stanie przesyłać treści HD, a nie połączenie ISP. Możesz również chcieć zadać swoje pytanie w wątku ViewQwest, aby sprawdzić, czy którykolwiek użytkownik może ci pomóc. http://forums.hardwarezone.com.sg/ne...a-4286647.html
Dzięki, nie obwiniam ich za to, ale próbuję dowiedzieć się, co poszło nie tak. Czy "Przywracanie ustawień fabrycznych" wpływa na jakość obrazu lub coś jeszcze. Bez wątpienia streaming jest cholernie doskonały. pozwól mi opublikować podobne pytanie w wątku, który zasugerowałeś. Dzięki wielkie !!
Widziałem gdzieś, że niektóre telewizory Samsung Smart nie działały na Starhub Fibre, a jeden pytał ludzi, którzy są właścicielami Smart TV, że nie używają Starhubu i pytają, czy dany Smart TV jest obsługiwany przez konkretnego ISP, czy nie. W międzyczasie próbuję odszukać pocztę .....
Cześć, to jest ten wątek, o którym wspomniałem właśnie teraz: Informacje zwrotne na temat planu internetowego
ussr_1991 napisał: Cześć, to jest ten wątek, o którym wspomniałem właśnie teraz: Wielkie dzięki za odpowiedź, moja to druga strona wydania. Kiedy byłem na Starhub BB, jakość obrazu, który nadchodził aplikacja LG TV była dobra, a kolory itp. Były dobre. Ale po podłączeniu do VQ LAN (brak problemów z połączeniem), jakość obrazu nie jest dostępna. Teraz nie jestem zadowolony z obrazu dostarczanego z aplikacji LG TV (Yupp TV) lub odtwarzania niektórych filmów HD Youtube. Jak to jest, że doświadczam tego problemu, następnym krokiem mam zamiar podłączyć StarHub BB Lan i obserwować jakość obrazu. Być może mogę prześledzić, gdzie jest problem.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)