Usługi szerokopasmowe StarHubfibre są do bani
#1

Zarejestruj się na 2-letni plan szerokopasmowego dostępu do sieci starhub, a instalacja odbyła się w środę, 10 kwietnia, po instalacji ich nie ma połączenia z siecią, instalacja stwierdziła, że przepis jest nieprawidłowy i potrzeba 48 godzin na wprowadzenie zmian ...
Reply
#2

Następnie zarejestruj kabel
Reply
#3

Podczas instalacji zadzwonię pod numer 1633, aby sprawdzić, dlaczego po instalacji sieć nie może działać, pani z centrum obsługi powiedziała mi, że jest to ich normalna procedura i normalne działanie. Dziś wieczorem sprawdź i nie znajdź połączenia z Internetem. Zadzwoń ponownie 1633, powiedzieli mi o sprzedaży
Reply
#4

Zapamiętaj czytaj gdzieś, zanim podobny przypadek przypadnie klientom starhub, a klient dostał jakiś kontakt z głównym menedżerem starhub i zadzwonił do faceta, a następnie rozwiązał problem jeśli znasz jakikolwiek kontakt z gwiezdnym menedżerem, który może im pomóc, daj mi znać, dziękuję!
Reply
#5

O mój bóg 1986 napisał: Następnie zarejestruj kabel już podpisany, nie wiem, czy można zmienić lub anulować. Usługi szerokopasmowego światłowodu StarHub są do bani
Reply
#6

wind.wind napisał: Zapamiętaj czytaj gdzieś, zanim podobny przypadek przypadnie klientom starhub, a klient dostał jakiś kontakt z głównym menedżerem starhub i zadzwonił do faceta, a następnie rozwiązał problem jeśli znasz jakikolwiek kontakt z gwiezdnym menedżerem, który może im pomóc, daj mi znać, dziękuję! Nie wiesz, czy jest to normalne zachowanie dla usług Starhub i gdzie ich usługi się zmieniają? Usługi szerokopasmowe StarHubfibre są do bani
Reply
#7

Czy podczas instalacji nie upewniłeś się, że internet działa, zanim zostawiłeś gościa?
Reply
#8

Dziś rano dzwonią 1633, mówią nawet, że trzeba czekać 3-5 dni roboczych, aby aktywować usługi Wygląda na to, że po prostu opóźniają i nic nie robią. Usługi szerokopasmowych światłowodów StarHub są do bani
Reply
#9

feintan napisał: Czy podczas instalacji nie upewniłeś się, że internet działa, zanim zostawiłeś gościa? Facet z instalacji powiedział, że starhub potrzebuje 2 dni na aktywację, a oni po prostu wykonują instalację, a ja sprawdzam 1633, aby sprawdzić i powiedzieli, że to jest ich normalna praca i zachowanie, więc wybieram uwierzyć im. Usługi szerokopasmowe StarHubfibre są do bani
Reply
#10

Dziś po południu dzwonią 1633, teraz mówią, że potrzeba 7 dni roboczych, aby aktywować usługi, a do następnej środy usługa powinna być w porządku rozważają anulować swoją usługę Usługi szerokopasmowe StarHubfibre są do bani
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)