Jak radzić sobie z RMA G.SKILL RIPJAWS DDR3?
#1

jak podano na stronie gskill - https://www.gskill.com/en/warranty Ograniczona dożywotnia gwarancja - wszystkie moduły pamięci DRAM   Nadal mam pokwitowanie od 1 ze sklepu w Sim Lim Sq. więc czy NAPRAWDĘ honorują gwarancję na życie? jak mogę przetwarzać?   czy muszę wypełnić formularz RMA - https://www.gskill.com/en/rma?
Reply
#2

Jeśli masz lokalny rachunek, to szukaj corbell. Są dystrybutorem produktów g.skill w Singapurze. Ale pamiętaj, że jeśli nie mają dostępnych zapasów, ponieważ jest to stary produkt, być może będą musieli odesłać G.Skill do RMA. Zajmie to trochę czasu. I dożywotnia gwarancja odnosi się do dożywotniej gwarancji na produkt, a nie do Twojego życia. DDR3 może być uważany za EOL na przykład po zwolnieniu DDR5. Do tego czasu nie masz już RMA i musisz przynajmniej przejść do DDR4.
Reply
#3

Wyślij do Corbella. amk techplace 1. Poziom 6. Przynieś rachunek. Gwarancja to nie twoje życie. To jest czas życia produktu.
Reply
#4

mój ram to F3-10666CL9D-8GBRL https:
Reply
#5

BusteR napisał: mój ram to F3-10666CL9D-8GBRL https://www.gskill.com/en/product/f3-10666cl9d-8gbrl więc skąd wiem, że nie ma dożywotniej gwarancji? Mieszkam daleko od Corbell - czy mogę po prostu wysłać je e-mailem, aby zapytać? DDR3 jest nadal uważany za ważny od teraz. Możesz zadzwonić i poprosić o nie, ale nadal musisz udać się do RMA.
Reply
#6

Po prostu wypatruj naszej okrągłej naklejki CT. Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz Jeśli tam jest, po prostu sprowadź barany do naszego centrum serwisowego. Prześlemy dla ciebie. Jak wspomniano w Shadow84, jest to czas życia tego modelu.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)