Przerwana łączność ze względu na stary router?
#1

Cześć, chciałbym zasięgnąć porady ekspertów,   Mam sporadyczne połączenia, dzięki którym internet działa przez 30 sekund, a następnie nie ma połączenia przez 30 sekund i ostatnio się powtarza. Zdarzyło się to kilka razy, a sprawa jest zwykle rozwiązywana przez starhub "push" lub coś z przypisanym adresem IP.   Jednak zacząłem patrzeć na możliwość z powodu mojego routera będącego starzeniem się Asusa N56U. Jest ze mną od prawie 5 lat i zastanawiam się, czy to powoduje problemy.
Reply
#2

spróbuj zresetować i zrestartować ONT i router i zobaczyć?
Reply
#3

Już zrobione Spróbował także wszelkich akcji zachęty cmd i wyłączenia zarówno ont, jak i routera przez godzinę i nadal trwa. W porządku, jeśli wrócę 24 godziny później
Reply
#4

ReinhartX napisał: Już zrobione Spróbował także wszelkich akcji zachęty cmd i wyłączenia zarówno ont, jak i routera przez godzinę i nadal trwa. W porządku, jeśli wrócę 24 godziny później może to jest router. czy możesz spróbować pożyczyć od kogoś innego routera i zobaczyć?
Reply
#5

ZrE0_Cha0s napisał: może to jest router. czy możesz spróbować pożyczyć od kogoś innego routera i zobaczyć? Trudno wybrać tę metodę, jak powiedzmy dziś mam przerywane połączenie, ale jutro będzie dobrze. I pojawia się przypadkowo ... jakbym mógł mieć ten problem kilka dni później do miesiąca lub dłużej. Tak czy inaczej przeszukuję witryny starhub i wydaje się, że jest to powszechny problem
Reply
#6

Może problem związany z ciepłem? Wydmuchaj wentylator na router i zasilacz sieciowy.
Reply
#7

W przeszłości miałem sporadyczne rozłączenia z Starfugiem, a na końcu był to ich dlinkowy router. Najpierw musisz wykluczyć, że to nie niektóre problemy pochodzą z Starfug. Myślę, że jedynym sposobem, aby się przekonać, jest zastąpienie twojego asusa czymś innym i sprawdzenie, czy problem nadal występuje. Twój problem brzmi znajomo. Czy problem zniknie sam następnego ranka, a dokładniej po 3-5 rano? Następnego dnia uruchamiasz urządzenie, wszystko wraca do normy? Jeśli nie możesz dostać zapasowego routera do przetestowania, po prostu poproś Starfuga o odesłanie technika. Ale nie pokładaj nadziei w swoich technologach, prawie wszyscy z nich wiedzą tylko podstawowe problemy. Miałem ponad 6 miesięcy tego samego numeru i sam go rozwiązałem.
Reply
#8

Router ma już 5 lat. Myślę, że logicznym założeniem jest myślenie, że twój router ustępuje. Zawsze możesz podłączyć kabel LAN bezpośrednio do routera i monitorować łączność z Internetem. Chipset Wi-Fi może łatwo ulec uszkodzeniu w porównaniu do chipsetu lan. Możesz także wypożyczyć lub kupić tani router, aby wypróbować.
Reply
#9

wraca do normy następnego dnia. Chyba spróbuję bezpośrednio do ONT, jeśli nigdy się to nie powtórzy =
Reply
#10

ReinhartX napisał: wraca do normy następnego dnia. Zgadnij, że źle próbujesz bezpośrednio do ONT, jeśli kiedykolwiek się to powtórzy = to samo, co wcześniej, nie osiągniesz niczego z pomocą techniczną Starfug. Zasadniczo poprosi o wysłanie polecenia traceroute lub pozostawienie routera w celu sprawdzenia połączenia. Otrzymanie kilku dni potrwa kilka dni i do tego czasu problem już minął i nie ma nic do zgłoszenia. Następnie 2-3 tygodnie później problem powraca ponownie, a ty powtórzysz ten sam proces ponownie i biorąc pod uwagę obejście przez ich wsparcie techniczne. Sugeruję, że następnym razem, gdy ten problem pojawi się ponownie, przetestuj bezpośrednio ONT. Jeśli nadal te same problemy powiedzą Starfugowi, to przerywane rozłączenie po prostu nie zniknie i będzie nalegać, aby nie tracić więcej czasu i poprosić technika o sprowadzenie się do sprawdzenia. Mogę niemal zagwarantować, że ich na wpół wypaleni technicy nic nie rozwiążą (powinienem wiedzieć, że miałem kilku, którzy sprawdzili i nic nie rozwiązali). Wszystko gotowe, a Starfug wciąż nie może go rozwiązać, powiedz im bezpośrednio, że chcesz rozwiązać ten problem za pomocą haka lub oszustwa, a ty absolutnie nie zapłacisz za zepsuty produkt.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)