Potrzebuję pomocy ... w modemie Singtel Aztech DSL7000GRV
#1

Cześć chłopaki,   Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi pomóc tutaj.   Widzisz, byłem na planie 200 Mb / s z Singtelem przez 2 lata i wszystko było w porządku. Do urządzenia Time Capsule podłączono serwer NAS firmy Synology, który jest podłączony za pomocą adaptera Powerline. Tutaj mam 3 sygnały SSID. Oni są   1) Domyślny router Singtel 2) Time Capsule 3) Bezprzewodowy adapter Powerline.   Mogę zalogować się do dowolnego z tych identyfikatorów SSID i połączyć się z moją Synology.   ALE TERAZ ... po przejściu na plan 300 Mbps dostałem modem Singlet Aztech DSL7000GRV.   Nie mogę już uzyskać dostępu do serwera NAS przy użyciu identyfikatora SSID nr 1 (DSL7000GRV). Zabawne jest to, że starałem się zrestartować i uruchomić router ... Działa! Ale raz przełączam SSID i przełączam ponownie. Nie można już połączyć się z moim NAS.   To ból.   Mam nadzieję, że guru zrozumieją to, co próbuję wyjaśnić tutaj. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi doradzić?   Dziękuję Ci bardzo!
Reply
#2

Ktoś? Dzięki!
Reply
#3

siron napisał: Cześć chłopaki, Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi pomóc tutaj. Widzisz, byłem na planie 200 Mb / s z Singtelem przez 2 lata i wszystko było w porządku. Do urządzenia Time Capsule podłączono serwer NAS firmy Synology, który jest podłączony za pomocą adaptera Powerline. Tutaj mam 3 sygnały SSID. Oni są 1) Domyślny router Singtel 2) Time Capsule 3) Bezprzewodowy adapter Powerline. Mogę zalogować się do dowolnego z tych identyfikatorów SSID i połączyć się z moją Synology. ALE TERAZ ... po przejściu na plan 300 Mbps dostałem modem Singlet Aztech DSL7000GRV. Nie mogę już uzyskać dostępu do serwera NAS przy użyciu identyfikatora SSID nr 1 (DSL7000GRV). Zabawne jest to, że starałem się zrestartować i uruchomić router ... Działa! Ale raz przełączam SSID i przełączam ponownie. Nie można już połączyć się z moim NAS. To ból. Mam nadzieję, że guru zrozumieją to, co próbuję wyjaśnić tutaj. Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł mi doradzić? Dziękuję Ci bardzo! To brzmi jak problem, na który może pomóc Pomocnik Fiber, możesz do nich dotrzeć pod adresem 1688> *> 2> 3.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)