cześć Chciałbym sprawdzić, czy ktoś ma takie same problemy jak ja. Obecnie jestem zapisany w sieci światłowodowej Starhub i korzystam z routera Linksys EA3500 w domu. Około miesiąc temu moja rodzina zaczęła mieć problemy z surfowaniem na facebooku i youtube na naszych telefonach komórkowych i iPadzie. Nie było żadnych problemów, gdy korzystaliśmy z naszych laptopów lub komputera. Czy to jest problem z routerem? Ktoś ma jakieś doświadczenie? Dzięki!
Problem z routerem?
o czym mówi "problem"? nie można połączyć się z routerem? nie widzę
Przepraszam, jeśli jestem niejasna. To właściwie mały problem. Połączenie jest w porządku i jestem w stanie wykonać większość rzeczy, takich jak podbieranie sieci itp. Jedynym problemem jest to, że nie mogę korzystać z Facebooka i YouTube tak jak wcześniej. Strony nie odświeżają się i filmy nie ładują się. Będzie działać tylko sporadycznie lub gdy użyję 3 lub 4g
Rexxed napisał: Przepraszam, jeśli jestem niejasna. To właściwie mały problem. Połączenie jest w porządku i jestem w stanie wykonać większość rzeczy, takich jak podbieranie sieci itp. Jedynym problemem jest to, że nie mogę korzystać z Facebooka i YouTube tak jak wcześniej. Strony nie odświeżają się i filmy nie ładują się. Będzie działać tylko sporadycznie lub gdy użyję 3 lub 4g Czy masz ten problem, gdy jesteś w zasięgu wzroku z routerem i byłeś mniej niż metr od nas?
cześć przepraszam za spóźnioną odpowiedź. Tak. zdarza się to nawet wtedy, gdy jestem przed routerem!
Rexxed napisał: cześć przepraszam za spóźnioną odpowiedź. Tak. zdarza się to nawet wtedy, gdy jestem przed routerem! idziesz pobrać aplikacje o nazwie analiza wifi i sprawdź, czy twój pasmo o częstotliwości 2,4 GHz jest przeciążone, czy nie. sprawdź również, czy yr ipv6 jest wyłączony.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)