pomóc uzyskać n56u-- nie można połączyć się z błoną singnet
#1

bieżące oprogramowanie to 1.08e ...      co daje?   Czy muszę uaktualnić oprogramowanie?   jak jak   tks
Reply
#2

najpierw subskrybuj singlet fiber. następnie opisz swój problem w szczegółach.
Reply
#3

Już subskrybujesz Nie mogę się połączyć Przykro mi, pisząc z telefonu Błyskawicznie do najnowszego oprogramowania układowego Windows nie mówi o dostępie do Internetu
Reply
#4

derazor napisał: Już subskrybujesz Nie mogę się połączyć Przykro mi, pisząc z telefonu Błyskawicznie do najnowszego oprogramowania układowego Windows nie mówi o dostępie do Internetu Czy wybrałeś Singtel mio lub Singtel w routerze?
Reply
#5

Wybrany singtel inny Ja tylko subskrybuję światłowód bez głosu i głosu Nie podłączono też żadnego LANu na porcie 4
Reply
#6

ok może już .. dzięki
Reply
#7

Co właściwie zrobiłeś? Chciałbym wiedzieć, że ...
Reply
#8

Cześć derazor, Uprzejmie proszę upewnij się, że twoje włókno jest aktywowane. Czasem może się zdarzyć, że Singtel aktywuje twoje włókno. Po potwierdzeniu aktywacji, daj nam znać, czy możesz się połączyć. Dzięki!
Reply
#9

na stanowisku nr 6, myślałem, że TS powiedział "już mogę".
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: