Wróciliśmy do używania dysku twardego z dysku SSD.
#1

Jedyną zasadniczą różnicą jest, moim zdaniem, czas uruchamiania i zamykania systemu. Po wejściu do systemu Windows nie można naprawdę odczuć żadnej rzeczywistej różnicy, nawet podczas renderowania wideo lub edycji zdjęć w czasie rzeczywistym.   Teraz 4 TB miejsca, a także 4 TB jako napęd na zarysowania, co jest ograniczeniem przestrzeni.
Reply
#2

AS1 napisał: Jedyną zasadniczą różnicą jest, moim zdaniem, czas uruchamiania i zamykania systemu. Po wejściu do systemu Windows nie można naprawdę odczuć żadnej rzeczywistej różnicy, nawet podczas renderowania wideo lub edycji zdjęć w czasie rzeczywistym. Teraz 4 TB miejsca, a także 4 TB jako napęd na zarysowania, co jest ograniczeniem przestrzeni. Nie znam się na Tobie, ale różnica między SSD a dyskiem twardym podczas uruchamiania i korzystania z oprogramowania jest bardzo ważna. Wciąż przebywa z HDD dla czystej pojemności. Obecnie piszę to z mojego komputera z trzema dyskami 4 TB w RAID 0.
Reply
#3

Rock-kun napisał: Nie znam się na Tobie, ale różnica między SSD a dyskiem twardym podczas uruchamiania i korzystania z oprogramowania jest bardzo ważna. Wciąż przebywa z HDD dla czystej pojemności. Obecnie piszę to z mojego komputera z trzema dyskami 4 TB w RAID 0.
Reply
#4

Nigdy nie grasz w gry? Jestem zaskoczony różnicą startową. Ty też byś. Jeśli grasz.
Reply
#5

Uważam, że powszechne używanie laptopów jest o wiele lepsze na dyskach SSD, nawet jeśli agresywnie podchodzisz do zarządzania energią, inaczej niż HDD. Podobnie jak umieszczenie skylake i5 dwurdzeniowy laptop w trybie bateryjnym 600 MHz nadal doskonale nadaje się do użytku.
Reply
#6