Cześć wszystkim, nie wiem co z tym zrobić. Używam bramy 2701HGV-E (biała brama mio), nie używając miotv. Za każdym razem po kilku godzinach łącze DSL w moim Singtel Broadband (10 Mb / s) zostanie upuszczone i pojawi się komunikat o błędzie: Zacytować: Łącze szerokopasmowe jest obecnie niedostępne Błąd: połączenie szerokopasmowe System nie wykrył żadnego sygnału szerokopasmowego z powodu fizycznej łączności. Aby przywrócić połączenie: Dla abonentów DSL Broadband Sprawdź, czy zainstalowano mikrofiltr dla każdego telefonu lub faksu w twoim domu i upewnij się, że telefon lub faks jest prawidłowo podłączony do portu PHONE mikrofonu. Upewnij się, że nie ma kabla Ethernet podłączonego do portu BROADBAND bramki. Po sprawdzeniu powyższych połączeń uruchom ponownie bramkę i spróbuj ponownie. Potem muszę ponownie uruchomić bramkę i wszystko będzie dobrze. W przeciwnym razie po prostu utknie bez dostępu do Internetu (nie ustanowiony link DSL). Czy to jest brama czy linia? Możemy wykonywać połączenia telefoniczne, więc zdecydowanie nie jest to spowodowane mikrofilterami lub zakłóceniami z telefonów.
Łącze DSL Singlet upuszczane losowo (np. Kilka godzin)
darknezx napisał: Cześć wszystkim, nie wiem co z tym zrobić. Używam bramy 2701HGV-E (biała brama mio), nie używając miotv. Za każdym razem po kilku godzinach łącze DSL w moim Singtel Broadband (10 Mb / s) zostanie upuszczone i pojawi się komunikat o błędzie: Potem muszę ponownie uruchomić bramkę i wszystko będzie dobrze. W przeciwnym razie po prostu utknie bez dostępu do Internetu (nie ustanowiony link DSL). Czy to jest brama czy linia? Możemy wykonywać połączenia telefoniczne, więc zdecydowanie nie jest to spowodowane mikrofilterami lub zakłóceniami z telefonów. Często spotykałem się z takimi sytuacjami. Wcześniej korzystał z tego białego modemu mio, ale został zmieniony na bezpłatny modem AzTech DSL7000GRV (S). W zeszłym tygodniu przyszedł do mnie pewien technik i wspomniał, że stan okablowania telefonicznego z korytarza do mojego domu jest naprawdę zły, dlatego umówiłem się na spotkanie z SingTelem jutro, aby wykonać nowe okablowanie z korytarza do mojego domu. Jeśli chodzi o twój problem, to albo twoja brama albo problem z linią, ponieważ (1) brama, z której korzystasz, jest w pewnym sensie przestarzała, może możesz poprosić o zmianę modemu routera, lub (2) być może ten sam problem z tym związany.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)