Cześć, Obecnie jestem na planie MyRepublic 1Gbps Gamer. ONT i Router (ASUS RT-AC88U jest w salonie, mam też wykonawcę do przeciągania kabla sieciowego i portu w mojej sypialni. Moja konfiguracja pokoju to obecnie, od portu ściennego do ASUS RT-AC56U (domyślna konfiguracja routera tak, aby pobierać pełne sygnały bezprzewodowe dla mojego telefonu w pokoju), a następnie 3 porty od AC56U do mojego komputera stacjonarnego, laptopa, PS4. W ciągu ostatnich kilku miesięcy połączenie jest bardzo silne, pobieranie ~ 985 Mb / s przez sieć przewodową i ~ 500 Mbps przez sieć bezprzewodową. Jednak ostatnio mam wolne połączenie zarówno przewodowe i bezprzewodowe (100 Mbps dla obu). Czy jest jakaś konfiguracja, która najlepiej pasuje do mojej konfiguracji? Wolałby pełny sygnał bezprzewodowy w pokoju i połączenie przewodowe z komputerem stacjonarnym i laptopem. Dowolni eksperci od sieci, radzę. Dziękuję Ci
Potrzebujesz porady na temat konfiguracji Internetu w domu
TehCow napisał: Cześć, Obecnie jestem na planie MyRepublic 1Gbps Gamer. ONT i Router (ASUS RT-AC88U jest w salonie, mam też wykonawcę do przeciągania kabla sieciowego i portu w mojej sypialni. Moja konfiguracja pokoju to obecnie, od portu ściennego do ASUS RT-AC56U (domyślna konfiguracja routera tak, aby pobierać pełne sygnały bezprzewodowe dla mojego telefonu w pokoju), a następnie 3 porty od AC56U do mojego komputera stacjonarnego, laptopa, PS4. W ciągu ostatnich kilku miesięcy połączenie jest bardzo silne, pobieranie ~ 985 Mb / s przez sieć przewodową i ~ 500 Mbps przez sieć bezprzewodową. Jednak ostatnio mam wolne połączenie zarówno przewodowe i bezprzewodowe (100 Mbps dla obu). Czy jest jakaś konfiguracja, która najlepiej pasuje do mojej konfiguracji? Wolałby pełny sygnał bezprzewodowy w pokoju i połączenie przewodowe z komputerem stacjonarnym i laptopem. Dowolni eksperci od sieci, radzę. Dziękuję Ci jeśli wcześniej przez miesiące było dobrze, ale teraz źle, to może być konieczne ponowne uruchomienie urządzenia n56u? czy zbadałeś również, czy kanały są w porządku? Żaden rozmiar nie pasuje do wszystkich ustawień ..
renfred89 napisał: jeśli wcześniej przez miesiące było dobrze, ale teraz źle, to może być konieczne ponowne uruchomienie urządzenia n56u? czy zbadałeś również, czy kanały są w porządku? Żaden rozmiar nie pasuje do wszystkich ustawień .. Dzięki, sprawdzi jeszcze raz w nocy.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)