Może być twoim tonem głosu. ale wadliwy przedmiot zepsuł się. jeśli żaden towar nie wróci ponownie. jeśli masz zapas, wymieniaj na miejscu.
Ban Leong Technology Singapore Service Center Personel jest niegrzeczny?
W każdym razie próbuję szczęścia w Kaira Technologies Pte Ltd. Zaktualizuję pocztę jutro po południu ponownie po tym, jak zszedłem do centrum serwisowego. Jeśli nie ma zapasów, przejdź do bananów, jeśli nadal nie masz, to wróć następnym razem, jeśli masz czas na wymianę. Już spakowałem głośniki do pudełka. Produkt jest Z906 Logitech THX 5.1 głośnik surround system kina domowego nieporęczny przedmiot. E-mail pochodził od Davida Chana, o którym nie powiedziałem, że personel poprosił mnie o infolinię centrum serwisowego, aby napisał e-mail do wsparcia, które według niego wysłałem kilku do Jam jego e-mailem, że nie może dalej działać poprawnie, więc prosząc mnie, abym przestał wysyłać mu e-mail, gdy zadzwonię, aby go odszukać. Zapytałem go, czy ma tam gotowe zapasy, a on odpowiada, że zarezerwuje stoisko jednostkowe, jeśli okaże się, że urządzenie jest wadliwe. Nie odpowiadam na moje zapytania mailowe bezpośrednio, kiedy piszę prosty prosty angielski, którego nie może zrozumieć? Dobrze, że wszyscy zostaliście obsłużeni przez bl właściwie, może dobry personel opuścił ten personel, albo miał zły dzień po weekendzie przychodząc dzisiaj do pracy, aby odpowiedzieć na e-mail i porozmawiać ze mną przez telefon jako taki.
Hive napisał: W każdym razie próbuję szczęścia w Kaira Technologies Pte Ltd. Zaktualizuję pocztę jutro po południu ponownie po tym, jak zszedłem do centrum serwisowego. Jeśli nie ma zapasów, przejdź do bananów, jeśli nadal nie masz, to wróć następnym razem, jeśli masz czas na wymianę. Już spakowałem głośniki do pudełka. Produkt jest Z906 Logitech THX 5.1 głośnik surround system kina domowego nieporęczny przedmiot. E-mail pochodził od Davida Chana, o którym nie powiedziałem, że personel poprosił mnie o infolinię centrum serwisowego, aby napisał e-mail do wsparcia, które według niego wysłałem kilku do Jam jego e-mailem, że nie może dalej działać poprawnie, więc prosząc mnie, abym przestał wysyłać mu e-mail, gdy zadzwonię, aby go odszukać. Zapytałem go, czy ma tam gotowe zapasy, a on odpowiada, że zarezerwuje stoisko jednostkowe, jeśli okaże się, że urządzenie jest wadliwe. Nie odpowiadam na moje zapytania mailowe bezpośrednio, kiedy piszę prosty prosty angielski, którego nie może zrozumieć? Dobrze, że wszyscy zostaliście obsłużeni przez bl właściwie, może dobry personel opuścił ten personel, albo miał zły dzień po weekendzie przychodząc dzisiaj do pracy, aby odpowiedzieć na e-mail i porozmawiać ze mną przez telefon jako taki. jeśli znowu mieli złą obsługę klienta, to następnym razem nie kupuj więcej swoich produktów.
Jeśli nie możesz czekać na wymianę. następnym razem po prostu kupisz online ze strony za granicą. Nie potrzebujesz marnować pieniędzy na lokalną gwarancję.
Tan Gee Ming napisał: jeśli znowu mieli złą obsługę klienta, to następnym razem nie kupuj więcej swoich produktów. Produkt Logitech nie jest zły. Miałem mysz, głośnik jak Z506 nie stanowi większego problemu. Właśnie to jest moje szczęście, że Z906 powoduje problem po pół roku, mam nadzieję, że wymiana potrwa znacznie dłużej, nawet po 2 latach gwarancji. Z906 kosztuje teraz mniej niż 500 dolców, od sim lim square shop, takich jak video pro, fuwell, cybermind. Łatwa konfiguracja do podłączenia cyfrowego złącza audio LG 4K Smart TV i systemu Android 7.1 TV 4K do odtwarzania filmów z YouTube i FHD na twardym dysku USB, aby cieszyć się dźwiękiem cyfrowym lub przestrzennym. Dźwięk jest dobry, oczywiście ponad tysiąc dolara kina domowego będzie lepsza, ale złożona i większa konfiguracja, zależy od tego, czego oczekujesz od dźwięku i musisz go kupić, aby umieścić go w swoim salonie.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)