Witam wszystkich, ja nie technika w żaden sposób. Więc mam zamiar spróbować podsumować moje problemy i masz nadzieję, że guru może mi pomóc rozwiązać ten zaskakujący problem. Jestem na planie MAXonline 25Mbps za pomocą kabla Starhub za pomocą D-Link DCM-604 modemu kablowego / router bezprzewodowy, który jest dostarczany przez nich. Jestem użytkownikiem Hardcore jabłko więc jestem związany z następujących powodów: 1. iMAC i5 Pulpit 2. MacBook Pro 15 "Laptop (rzadko) 3. Macbook Air 4. 2 x iPad 3 5. 2 x Apple iPhone 5 6. 1 x Apple TV Problem mam to, że sygnał internetowy utrzymuje spada i moja prędkość jest bardzo powolny. I to osiągnąć w ramach 1 Mbps prędkość pobierania przez większość dni i do nie więcej niż 11Mbps maksimum. Więc zadzwoniłem Starhub Technik i umówiłem. Przyszedł i za pomocą swojego laptopa IBM PC, zrobił test mojego szerokopasmowych i pokazuje 19 - 22 MBPS! I to jest jego laptop obok mojego Apple MacBook Air, który jednocześnie pokazuje mniej niż 5 Mbps. Wszystkie moje inne urządzenia Apple wydaje się mieć te problemy więc wykluczyć awarię sprzętu, ponieważ wszystkie moje urządzenia nie mogą być uszkodzone w jednym zamachem. Test wykluczył, że mój ISP mających problemy. Więc zadzwoniłem do wsparcia technicznego Apple i powiedzieli powinienem włączyć szyfrowanie WPA-2 i zrobiłem to od razu, ale problem nadal występuje. Czy ktoś napotkał ten problem wcześniej? A jeśli tak, to w jaki sposób mogę uczynić mój WIFI więcej "Jabłko domowych" ??? Porady mile widziane
Pomoc w sprawie problemów z łącznością Starhub / DCM - 604
Stanie z moim starym routerem Linksys połączenia Ethernet nie ma problemu, wifi na innych niż Apple nie ma problemu, wszystko IOS wifi Urządzenie max przy 1-2Mbps . Co rozwiązać mój problem został wyłączanie funkcji łączności bezprzewodowej QoS, nie wiem, czy masz go w routerze , ale spróbuj go
kienann napisał: Stanie z moim starym routerem Linksys połączenia Ethernet nie ma problemu, wifi na innych niż Apple nie ma problemu, wszystko IOS wifi Urządzenie max przy 1-2Mbps . Co rozwiązać mój problem został wyłączanie funkcji łączności bezprzewodowej QoS, nie wiem, czy masz go w routerze , ale spróbuj go Cześć Dzięki za cynk poszedłem i niepełnosprawnych WMM Support i zastosować zmiany , ale powróciła do trybu ON irregardless o ile czasu i zapisaniu zmian ! Wygląda na to, że jest ustalony będzie przez cały czas ? Pomoc WMM No- Podziękowanie Power Save Pomoc
Do wyszukiwania dla "DCM -604 " w ramach tego forum , a będziesz wiedział, dlaczego ...
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)