Ktoś ma problem z jakimkolwiek problemem, gdy ponownie zamawiają swój internetowy telefon lub linię telefoniczną? Mam. W dniu 25 października 2013 r. Zawarłem umowę z Hubberem w Starhub w oddziale Parkway. Instalacja nowego modemu głosowego i routera zostanie zainstalowana 29 października 2013 roku. Jednak żadna jednostka nie została wysłana w celu zainstalowania modemu i routera, a najgorsze jest to, że Starhub zatrzymał już moją usługę dla linii domowej i Internetu w dniu 29 października 2013 r. Raniuteńko. Zadzwoniłem więc do starhub i odpowiedzieli, że nie mogą znaleźć mojego zamówienia, aby wysłać zespół wsparcia technicznego do instalacji. Później wezwali mnie z powrotem mówiąc, że znaleźli, ale kolejność nie poszła z powodu awarii komunikacji wewnętrznej. 30 października zszedłem na parkway, aby dowiedzieć się, jaki jest ich problem. Skończyło się na tym, że popchnęli mnie do gniazda na 31. ósmego, aby ich zespół wsparcia przyszedł do mnie, aby zainstalować. Pierwszy zespół wsparcia przyszedł do mnie i zainstalował odbiornik telewizji kablowej i przekazał mi modem głosowy i router, mówiąc, że został wysłany TYLKO, aby zainstalować kabinę
Re kontraktowanie planu piasty w Starhub
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)