uzyskiwanie szybkich połączeń z maxonline
#1

Cześć, Obecnie używam maxonline 100mbps. Mój modem znajduje się obecnie w moim salonie, więc kiedy używam mojego mac air w mojej sypialni, mogę uzyskać tylko około 15-20 Mb / s.   Planuję dostać urządzenie do gier GAMING PC w moim pokoju, aby rozwiązać problem z szybkością na początku, myślę o tym, aby uzyskać wtyczkę homeplug, ale wiele opinii mówi, że mają one dość niską prędkość.   Nie jestem takim informatykiem, więc każdy ekspert mógłby mi doradzić w tej sprawie. Mam nadzieję, że osiągnę maksymalną prędkość (100 Mb / s), jeśli nie osiągnę przynajmniej 80 Mb / s w mojej sypialni, jeśli nie spóźnię się z grą.   TIA
Reply
#2

Rustify napisał: Cześć, Obecnie używam maxonline 100mbps. Mój modem znajduje się obecnie w moim salonie, więc kiedy używam mojego mac air w mojej sypialni, mogę uzyskać tylko około 15-20 Mb / s. Planuję dostać urządzenie do gier GAMING PC w moim pokoju, aby rozwiązać problem z szybkością na początku, myślę o tym, aby uzyskać wtyczkę homeplug, ale wiele opinii mówi, że mają one dość niską prędkość. Nie jestem takim informatykiem, więc każdy ekspert mógłby mi doradzić w tej sprawie. Mam nadzieję, że osiągnę maksymalną prędkość (100 Mb / s), jeśli nie osiągnę przynajmniej 80 Mb / s w mojej sypialni, jeśli nie spóźnię się z grą. TIA Pobierz kabel kat6 lan pomiędzy modemem kablowym a sypialnią. Nic nie przebije przewodu.
Reply
#3

mój błąd, zapomniałem wspomnieć, że nie mogę położyć kabli z salonu do sypialni ani zainstalować inny punkt w pokoju. mój to kabel maxonline 100 Mb / s
Reply
#4

czy jest lepszy homeplug lub modem lub "nie wiem" = p
Reply
#5