MOJE Przedterminowe wypowiedzenie
#11

cześć Przepraszam, jeśli mój post wydaje się zły, dlatego, że kiedy ST ogłasza barierę, zadzwoniłem i spytałem, czy będę musiał zapłacić więcej, zapewnią mnie tak długo, jak długo nie odrzucę mojego telewizora MIO, cena pozostanie taka sama. Pamiętam, że zadzwoniłem 2 razy lub 3 razy i zapytałem. Zanim odezwę się do mojego Planu MIO w zeszłym listopadzie, skontaktowałem się z dziewczyną z wyprzedaży, ona również zapewniła mnie tak długo, jak długo nie będę recontraktować mojego telewizora MIO, cena pozostanie taka sama. W każdym razie długa historia przerwała, poprosiłem o rozmowę głosową na temat tego, co rozmawiałem przez telefon, ponieważ jestem pewien, że zacytowałem tak długo, jak długo powtarzam, że mój plan jest wciąż taki sam, oni powiedzieli, że nie są w stanie znaleźć tego nagrania i mnie zapytać podać datę, do której dzwonię. Tak wiele miesięcy temu, jak zapamiętać, oni też nie pozwalają mi słuchać też rozmowy ... W końcu zdecydowałem, że mam ich dość. BTW iirc Sprawdziłem również z nimi, którzy podnoszą cenę do 59,90 USD i powiedzieli, że to dział sprzedaży lub marketingu (nie pamiętam). Trochę to głupie? podnieść cenę, a teraz wszyscy cierpią z tego powodu.
Reply
#12

Cena 59,90 USD wynika z braku dofinansowania klienta konkurenta. Musisz zrozumieć tę część, w przeciwnym razie gniew pozostanie w tobie. Zapewniono mnie również, że moje 29,90 Jingxuan Combo, które obejmuje BPL, będzie kontynuowane tak długo, jak długo nie będę kontrakty. Cóż, potem wszystko się zmieniło. Konkurent dowiedział się, że ST nadal sprzedawał po niższych cenach (odczytanych dotowanych) obecnym klientom ST. Tak więc dużo hałasu zostało zrobione "inteligentnym facetom". ST został ZMUSZONY, aby dotrzymać PRAWU i sprzedać go konkurentowi po cenie SAME. Więc jak? Po zakończeniu kontraktu muszą zatrzymać subsydium. To jest zła decyzja patrząc z punktu widzenia klienta ST? Co ST może zrobić? Kontynuować subsydiowanie swoich własnych klientów i nadal płacić grzywny "inteligentnym facetom"? ST początkowo chciało kontynuować subsydiowanie tylko własnych klientów, dopóki "inteligentni faceci" nie będą przestrzegać żadnego przepisu, zgodnie z ustawą, którą wystawili. Spójrz na to tak, jakbyś był właścicielem ST. Po pierwsze, masz czysty umysł, a potem pomyśl - Co zrobisz? Ale zanim podejmiesz realistyczną decyzję biznesową, musisz najpierw odpuścić swój gniew. Wtedy możesz zrozumieć, dlaczego wszystko potoczyło się w ten sposób.
Reply
#13

Tak, rozumiem twój punkt widzenia.
Reply
#14

Singtel napisał do mnie list i poinformował mnie, że ADSL nie będzie już dostępny w moim regionie poza określoną datą. Zaproponowali, że rozwiążą mój stary plan MIO (HP, ADSL i Homeline) na dwa oddzielne plany, # 1 HP & Fibre Homeline, oczywiście droższe niż stary plan MIO. Oczywiście nie zgadzam się, ponieważ będę musiał zapłacić więcej za pozostały okres obowiązywania umowy. Ponadto oferowany pakiet światłowodowy nie jest nawet równy MI lub SH. Oferują 100 Mb / s po cenie 59,90 USD. To sprawia, że jestem jeszcze bardziej wkurzony i powiedziałem im, żeby zrobili porównanie. Czy mamy jakiekolwiek środki odwoławcze przeciwko takiemu "wysokimi dochodami"?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)