Hej, ludzie, którzy tutaj używają mega fiber broadband 100mb plan. Po raz trzeci z rzędu mój router huawei ponownie się zepsuł ... tym razem router musiał się rozłożyć na mniej niż 24 godziny 31 stycznia 2013 r., Godz. 19.30, facet M1 przyszedł zainstalować nowy router bez problemu 01 lutego 2013-10am zdaję sobie sprawę, że nie mogę uzyskać dostępu do Internetu MOŻE NIEKTÓRZY GUY
HUAWEI ZNOWU PONOWNIE ...
Mówisz o RG (aka HG256) lub ONT (aka HG863
albertlee napisał: Mówisz o RG (aka HG256) lub ONT (aka HG863
khoeq94 napisał: Hej, ludzie, którzy tutaj używają mega fiber broadband 100mb plan. Po raz trzeci z rzędu mój router huawei ponownie się zepsuł ... tym razem router musiał się rozłożyć na mniej niż 24 godziny 31 stycznia 2013 r., Godz. 19.30, facet M1 przyszedł zainstalować nowy router bez problemu 01 lutego 2013-10am zdaję sobie sprawę, że nie mogę uzyskać dostępu do Internetu MOŻE NIEKTÓRZY GUY
TS, niestety moja rada dla ciebie jest kupić Asus dark rycerz rycerza, aby ułatwić ur włókna prędkości. tylko dlatego, że routery, które podają, są bezużyteczne. bez żartów. Mam dlink jeden, RÓWNIE USELESS I ZAWSZE DC
Router My Huawei właśnie się zepsuł, wszystkie światła są, ale nie mają dostępu do Internetu. Zadzwonił na infolinię M1, CSO poinformował, że trzeba odczekać 2 tygodnie na wymianę routera Huawei !!! O MÓJ BOŻE!!! GUS poinformował, że na liście jest wielu użytkowników. Nie mogę wymienić routera Huawei bez zmiany modemu !! I zgadnij co, GUS oferuje mi router 3G z kartą SIM do użytku tymczasowego ..... * słabe Myślę, że muszę jutro odwiedzić stanowisko obsługi klienta i poprosić o aktualizację. Teraz muszę korzystać z mojego telefonu do Internetu ....
alexfung_84 napisał: Router My Huawei właśnie się zepsuł, wszystkie światła są, ale nie mają dostępu do Internetu. Zadzwonił na infolinię M1, CSO poinformował, że trzeba odczekać 2 tygodnie na wymianę routera Huawei !!! O MÓJ BOŻE!!! GUS poinformował, że na liście jest wielu użytkowników. Nie mogę wymienić routera Huawei bez zmiany modemu !! I zgadnij co, GUS oferuje mi router 3G z kartą SIM do użytku tymczasowego ..... * słabe Myślę, że muszę jutro odwiedzić stanowisko obsługi klienta i poprosić o aktualizację. Teraz muszę korzystać z mojego telefonu do Internetu .... Wszystkie zielone oprócz światła Internetu? Czy nadal masz dostęp do RG webUI? Hmm, myślałem, że M1 przestanie wydawać RG i przełączyć się na HG8240 (również czarny ONT)?
alexfung_84 napisał: Router My Huawei właśnie się zepsuł, wszystkie światła są, ale nie mają dostępu do Internetu. Zadzwonił na infolinię M1, CSO poinformował, że trzeba odczekać 2 tygodnie na wymianę routera Huawei !!! O MÓJ BOŻE!!! GUS poinformował, że na liście jest wielu użytkowników. Nie mogę wymienić routera Huawei bez zmiany modemu !! I zgadnij co, GUS oferuje mi router 3G z kartą SIM do użytku tymczasowego ..... * słabe Myślę, że muszę jutro odwiedzić stanowisko obsługi klienta i poprosić o aktualizację. Teraz muszę korzystać z mojego telefonu do Internetu .... Przynajmniej oferowali ci mobilny dostęp szerokopasmowy 3G. W moim przypadku GUS nawet mi tego nie zaproponował, dopóki nie poczułem się naprawdę wkurzony i poprosiłem kogoś, kto ma prawo do podjęcia decyzji, aby do mnie zadzwonić. Wymiana routera z nieznanego okresu nastąpi w ciągu 3 dni i dostarczy do mojego domu bezpłatne korzystanie z mobilnego Internetu szerokopasmowego. A co najlepsze, zaproponowali mi również zamianę na czarną ONT (pomimo moich licznych starań, aby zmusić ich do zamiany tego na mnie w ciągu ostatniego roku - odrzucili moje prośby). Sugeruję, aby poprosić centrum obsługi klienta o eskalację wymiany. Można zrobić to, w co wierzę.
albertlee napisał: Wszystkie zielone oprócz światła Internetu? Czy nadal masz dostęp do RG webUI? Hmm, myślałem, że M1 przestanie wydawać RG i przełączyć się na HG8240 (również czarny ONT)? Tak, to jest problem. Przestają wydawać Huawei Hg256, więc subskrybenci, tacy jak ja, którzy są na starszym białym jądrze ONT i wymagają połączenia telefonicznego, natrafiają na problemy, gdy nasz HG256 nas zawodzi - mówią, że na wyspie nie ma żadnych zapasów i trzeba czekać na ich wcięcie .
Siema brachu, Mój zepsuł się 8 lutego. Na moim routerze nie ma sygnału. Więc przez półtorej nie ma internetu, musiałem uwiązać z mojego telefonu komórkowego. Called up 1627, rozmawiał z osobą techniczną, przeszedł przez schody i nadal nie ma sygnału. Zaproponowali zastąpienie mojego routera huawei dla E1200. Poszedł do sklepu M1 kupił router za 52 dolców. GUS powiedział, że zwróci mi pieniądze na wymianę w następnym rachunku. Ale muszę zwrócić zepsute huawei. Krótko mówiąc, nie jestem pewien, dlaczego odmienne podejście. Możesz zapytać dalej. Powodzenia!
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)