Zakłócenia sieciowe
#1

Cześć,   Nie wiem, czy to jest odpowiednia sekcja, ale mam problem z moim domowym połączeniem WiFi. Problem polega na tym, że moje WiFi wydaje się ciągle zanikać, ponieważ znika z listy sieci na wszystkich moich urządzeniach. Na początku myślałem, że to tylko mój Asus RT-AC66U zaczyna się nie udać, więc kupiłem sobie Asus AC5300, który ma zastąpić, ale jak się wydaje, po podłączeniu moje połączenia WiFi jeszcze bardziej się pogarszają. Mój domowy bezprzewodowy zestaw głośnikowy i bezprzewodowy subwoofer firmy LG również nieustannie tracą połączenie ze sobą, a słuchanie przez Bluetooth na pasku głośnomówiącym jest czasami niemożliwe, ponieważ po prostu wycina. Proszę o poradę.   Dzięki
Reply
#2

W jaki sposób siła sygnału znajduje się w obszarze, w którym znajdują się urządzenia telewizyjne? Sprawdź specyfikację swoich urządzeń multimedialnych, upewnij się, że wybrałeś odpowiednią przepustowość i kanały. IAmWeiJie napisał: Cześć, Nie wiem, czy to jest odpowiednia sekcja, ale mam problem z moim domowym połączeniem WiFi. Problem polega na tym, że moje WiFi wydaje się ciągle zanikać, ponieważ znika z listy sieci na wszystkich moich urządzeniach. Na początku myślałem, że to tylko mój Asus RT-AC66U zaczyna się nie udać, więc kupiłem sobie Asus AC5300, który ma zastąpić, ale jak się wydaje, po podłączeniu moje połączenia WiFi jeszcze bardziej się pogarszają. Mój domowy bezprzewodowy zestaw głośnikowy i bezprzewodowy subwoofer firmy LG również nieustannie tracą połączenie ze sobą, a słuchanie przez Bluetooth na pasku głośnomówiącym jest czasami niemożliwe, ponieważ po prostu wycina. Proszę o poradę. Dzięki Aplikacja Samsung Galaxy S8 HardwareZone Forums
Reply
#3

renfred89 napisał: W jaki sposób siła sygnału znajduje się w obszarze, w którym znajdują się urządzenia telewizyjne? Sprawdź specyfikację swoich urządzeń multimedialnych, upewnij się, że wybrałeś odpowiednią przepustowość i kanały. Aplikacja Samsung Galaxy S8 HardwareZone Forums Cześć, Wygląda na to, że mam nieznane źródło zakłóceń i nie mogę określić, skąd się bierze. Mogę stracić połączenie z routerem w odległości 1m od niego. Moja siła sygnału jest pełna przez większość czasu. Próbowałem ustawić kanały na auto lub na inny kanał po sprawdzeniu za pomocą aplikacji do analizatora wifi, ale nadal odrzucam połączenie
Reply
#4

IAmWeiJie napisał: Cześć, Wygląda na to, że mam nieznane źródło zakłóceń i nie mogę określić, skąd się bierze. Mogę stracić połączenie z routerem w odległości 1m od niego. Moja siła sygnału jest pełna przez większość czasu. Próbowałem ustawić kanały na auto lub na inny kanał po sprawdzeniu za pomocą aplikacji do analizatora wifi, ale nadal odrzucam połączenie jakikolwiek mikrofali w pobliżu routera? czy jest telewizor lub inne urządzenie elektroniczne zdolne do emitowania fal radiowych?
Reply
#5

renfred89 napisał: jakikolwiek mikrofali w pobliżu routera? czy jest telewizor lub inne urządzenie elektroniczne zdolne do emitowania fal radiowych? Mój router siedzi na półce, podczas gdy mój telewizor jest na stoliku z głośnikiem soundbar i subwooferem. Router znajduje się około 1,5 m od telewizora
Reply
#6

IAmWeiJie napisał: Mój router siedzi na półce, podczas gdy mój telewizor jest na stoliku z głośnikiem soundbar i subwooferem. Router znajduje się około 1,5 m od telewizora Którą z nich używasz? Być może możesz ubiegać się o gwarancję na swój router i poprosić usługodawcę internetowego, aby najpierw zmienił ONT, aby zobaczyć, jak to działa.
Reply
#7

Henry Ng napisał: Którą z nich używasz? Być może możesz ubiegać się o gwarancję na swój router i poprosić usługodawcę internetowego, aby najpierw zmienił ONT, aby zobaczyć, jak to działa. Używam światłowodu M1 1gbps, ale nie mam z nim żadnego problemu z połączeniem LAN. Złożyłem wniosek o jednorazową gwarancję, gdy router miał tylko 10 dni, ponieważ w jego chipie WiFi wystąpił problem. Problem wydaje się mieć wpływ na wszystkie moje urządzenia bezprzewodowe. Czy mimo to można sprawdzić, z którego urządzenia pochodzi?
Reply
#8

Przenieś router do innej lokalizacji i przetestuj. Odłącz telewizor i listwę dźwiękową od sieci. Czy zmieniłeś SSID?
Reply
#9

keenklee napisał: Przenieś router do innej lokalizacji i przetestuj. Odłącz telewizor i listwę dźwiękową od sieci. Czy zmieniłeś SSID? Hmmm. Kiedyś miałem stary router (Asus AC66U) obok telewizora, ale był lepszy niż obecne miejsce, które jest wysokie na półce. Przeprowadzę się i przetestuję ponownie. Połączenie zostanie przerwane nawet bez telewizora lub listwy dźwiękowej. Zmieniłem identyfikator SSID pierwszego dnia posiadania routera z zabezpieczeniami WPA2.
Reply
#10

A co z telefonem komórkowym Wi-Fi, jakimkolwiek problemem?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)