Masz, 1Gbps wifi, speedtest pokazuje tylko 9 Mbps prędkość. Router obsługujący 1300
#1

cześć ludzie Jestem kompletnym początkującym ruterem i wifi, ale pozwól mi wyjaśnić. Dostałem więc starhub 1Gbps wifi, a także dali darmowy router D-Link DIR-868L AC1750. Obecnie za każdym razem, gdy wykonuję test speedtest.net, wynik będzie wynosił 2,5 Mb / s, a 9 Mb / s w paśmie 5 GHz i 9,5 Mb / s do pobierania oraz 9 Mb / s do przesyłania. Dziwne jest to, że mam lepszą prędkość połączenia dla pasma 2,4 GHz niż z pasma 5 GHz. Mój komputer znajduje się w tym samym pomieszczeniu co router, ale nie używam kabla lan do podłączenia go do komputera. Używam adaptera D-Link DWA-171 Wireless 5Gz do połączenia z moim Wi-Fi na moim pulpicie. Może obsługiwać 300 Mb / s, więc nie mam czasu, dlaczego mój wifi jest tak straszne. Moja otwarta sieć znajduje się w salonie i jest połączona z jakąś czarną skrzynką zwaną połączeniem jądra. Próbowałem wiele rzeczy i nadal nic nie pomogło zmienić szybkość Wi-Fi. Wiem, że prędkość Wi-Fi jest reklamowana jako 1Gbps, ale nie wypchnie się tak jak w reklamie, ale spodziewam się czegoś co najmniej lepszego niż 2.5Mbps. Czy ktoś mógłby mi doradzić, co mam robić? Dzięki Twoje zdrowie
Reply
#2

Pomyśl, że ten adapter nano może dobrze działać bez anteny zewnętrznej.
Reply
#3

1) prędkość wifi adv jako 1 gbps, na pewno anot? 1GBb jest tym, co isp daje ur ftp. nie wifi. 2) użyj kabla, aby spróbować 3) w jaki sposób router jest podłączony do czarnej skrzynki? od kiedy wspomniałeś, że router jest w pokoju, a pudełko jest na zewnątrz.
Reply
#4

Myślę, że twój ISP obiecał tylko prędkość pobierania 1Gbps do twojego ONT. Spróbuj podłączyć laptopa do komputera za pomocą kabla Ethernet i przeprowadź test prędkości. Powinieneś osiągnąć prędkość pobierania od 750 do 900 Mb / s. Po przejściu przez router lub sieć bezprzewodową prędkość spadnie.
Reply
#5