Starhub Fibre Internet opłaty rozłączenia po 24 miesiącach umowy
#11

Myślę, że obecnie dostawcy usług internetowych zmienili opłatę za odłączenie na opłatę rejestracyjną. Zasadniczo różnica polega na tym, czy płacisz, gdy się zarejestrujesz, czy po rozwiązaniu umowy.
Reply
#12

chocoblitz napisał: Myślę, że obecnie dostawcy usług internetowych zmienili opłatę za odłączenie na opłatę rejestracyjną. Zasadniczo różnica polega na tym, czy płacisz, gdy się zarejestrujesz, czy po rozwiązaniu umowy. Już płacimy OPŁATY ACTIVAtion przed podpisaniem umowy. Po 2-letniej umowie nadal trzeba zapłacić Inną Opłatę "Rozłączaj OPŁATY" Tak więc ... my klient musimy ponieść DWA rodzaje OPŁAT ... TAK SAD Nie można IDA zrobić coś do ochrony nam konsument? tak MAny HIdden opłaty .. i jesteśmy na straceniu
Reply
#13

angelcaiyuan napisał: SO ma M1 I singtel Czy te same podobne czynności ... w umowie? Czy inny dostawca ISP również pobiera opłatę za odłączenie ładowarki od łącza szerokopasmowego? Anyones mogą pomóc ??? Jest podobny wątek o M1 jakiś czas temu: http:
Reply
#14

angelcaiyuan napisał: ktoś wie, dlaczego Starhub ma taką nieetyczną ładowarkę / opłaty, skoro Klient już wypełnił / zakończył 24-miesięczną umowę ??? Niedawno odłączyłem mój Starhub MaxInfinity i zwróciłem skrzynkę ONT z powrotem do sklepu Starhub i byłem szokiem, że zostałem obciążony opłatą za odłączenie w wysokości 30 USD po zakończeniu 24-miesięcznego okresu umowy. Od kiedy starhub wprowadził takie opłaty w wysokości 30 USD za rozłączenie, gdy klient już wypełnił wymaganą 24-miesięczną umowę? . I nie ma o tym mowy w mojej umowie. Szukam tych opłat na stronie Starhub i w umowie, ale nie mogłem znaleźć takich obowiązków? 2 lata temu, kiedy odłączyłem mój maxonline, nie było takiej opłaty za rozłączenie ??? ponieważ kiedy starhub wprowadza taką opłatę, a klient nie jest znany, jak mogą? Tak, za wszystkie usługi światłowodowe pobierana jest opłata za zakończenie połączenia i nie jest ona wypłacana na rzecz operatora telekomunikacyjnego. Jednak nie ma takiej opłaty za usługi kablowe, to samo dotyczy ADSL.
Reply
#15

Przynajmniej TS może przyjąć, że umowa została zakończona. Gratulujemy końca koszmarowi z tym śmieciowym ISP.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)