Zawiedziony Singtel.
#1

Chciałbym was zaktualizować, ponieważ dwa miesiące temu zapytałem, który dostawca jest dobry. Po 40 latach spędzonych z Singtel i byciu z nimi od czasu połączenia z Magix do tej pory, w końcu wyciągnąłem wtyczkę z Singtelem, dając im 5 szans. Dzwonili, aby zapytać ich o proces wypowiedzenia, a facet na telefonie powiedział mi, żebym wrócił z przedmiotami w kilku dedykowanych miejscach. Nie próbuję zatrzymać mnie jako klienta. Pojawiły się oferty Comex, sprawdzone, co oferuje ST, i powiedziano 59.90 $ miesięcznie za 1Gbps. Poszedłem do Comex i było to 49,90 $ z Mio. Znowu agent telefoniczny nawet nie zawracał sobie głowy. Ostatnia słota była wtedy, gdy mój kuzyn otrzymał 10-miesięczny bezpłatny plus podstawowy plan Mio, który obniżył cenę do 37 USD miesięcznie. Kiedy zapytałem, powiedziano mi, że nie ma takiej oferty. W końcu dotarłem do oddziału w Tampines, a gość przy kasie był naprawdę dobry. Zadzwonił do swojego menedżera, aby sprawdzić, czy może zaoferować mi 8-miesięczną bezpłatną promocję, która obniży miesięczny koszt do 39,90 USD. Jego menadżer powiedział, że promocja zakończyła się w zeszłym tygodniu i to wszystko.   Próbowałem jako klient utrzymać Singtel, ale Singtel po prostu mnie nie chce. Obok jest moja linia telefoniczna. Zastanawiam się, czy inni dostawcy też są tacy? Lojalność nie jest już doceniana.
Reply
#2

Strategia jest ważniejsza niż lojalność hehe.
Reply
#3

benedium napisał: Strategia jest ważniejsza niż lojalność hehe. Zgodzić się. Lojalność jest martwa w wielu obszarach.
Reply
#4

renfred89 napisał: 40 lat z SingTel? To jest niezwykłe. Zaufaj mi, lojalność i obawy o finanse nigdy nie są na tej samej skali równowagi. Ponieważ SingTel nie może Cię zatrzymać jako klienta, możesz przejść dalej. Przez wiele lat Singtel był naszą jedyną opcją. Teraz mamy wybory i jeśli nie zawracają sobie głowy, dlaczego mam? Zgodzić się. Iść dalej.
Reply
#5

eric3743 napisał: Ponieważ mamy tu tak wielu ISP, ich troska polega raczej na pozyskaniu nowych subskrybentów, a następnie zatrzymaniu tych "klientów lojalnościowych". To prawda. Mają także nadzieję, że jesteś leniwy, aby się przełączyć. Ale zapomnieli, że jeśli wystarczająco mocno popchniesz swoich lojalnych klientów, ostatecznie odejdą. Zdecydowałem się teraz zostać najemnikiem. Ktokolwiek daje najlepszą ofertę, pójdę do.
Reply
#6

Sailaway75 napisał: To prawda. Mają także nadzieję, że jesteś leniwy, aby się przełączyć. Ale zapomnieli, że jeśli wystarczająco mocno popchniesz swoich lojalnych klientów, ostatecznie odejdą. Zdecydowałem się teraz zostać najemnikiem. Ktokolwiek daje najlepszą ofertę, pójdę do. Nie popatrz tylko na najlepszą ofertę. Stabilność jest również najważniejsza. Obecnie najmniej narzekają M1, Whizcomms i MR.
Reply
#7

Nie będę lojalny wobec Starhub - po raz ostatni abonament na telewizję kablową.
Reply
#8

Jurong640 napisał: Zgadzam się, że dostawca usług internetowych chce nowych subskrybentów, aniżeli zachowuje. Nawet M1 usunął kupon na bonus lojalnościowy. Używam włókna f1 od 3 lat. Przez cały czas używania ST wow Fi F1
Reply
#9

ZrE0_Cha0s napisał: wow Fi F1 Ludzie 1Gbps z pingem 1-5ms lokalnym, on 100Gbps z pingami 1-10ns.
Reply
#10

40 lat! wow .. ts bardziej lojalni niż większość pracowników singh leh
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: