Przyniosłem 610S lenovo ideacentre z fabryki Harveya Normana w parku biznesowym viva 15 lipca 2017 r kiedy sprawdziłem online gwarancja pozostała 1 miesiąc plus więc skanuję paragon i poproszę o zmianę daty gwarancji na 1 rok Na szczęście zrzekłem się gwarancji i zapisałem plik dziś sprawdzam, czy gwarancja wygasa jutro lenovo może zmienić gwarancję bez informowania klienta o tym fakcie wow liao eh Na szczęście zrzekłem się gwarancji i zapisałem plik ponownie wysyłam je ponownie i pytam, dlaczego data gwarancji powróciła do daty wcześniejszej, zanim poprosiłem o sprawdzenie w ten sposób może mnie? dlaczego lenovo nie sprawia, że rejestracja gwarancji jest prostsza, jak potwierdzenie odbioru i data gwarancji na podstawie daty zakupu co jeśli mój komputer psuje wtedy lenovo nie mówią więcej gwarancji
lenovo może zmienić datę gwarancji bez wiedzy klienta
Być może zestaw sprzedany przez HN był odnowionym zestawem z kilkoma m-tymi
to nowy zestaw myślę, że stary czas, dlatego gwarancja pozostała 1 miesiąc ale pytam personel, który mówią 1 rok Gwarancja lenovo jest bardzo dziwna Przyjmują gwarancję hdd od daty produkcji Ostatni raz kupuję asus od daty zakupu więc mar fanem następnym razem nie kupuj lenovo liao
W porządku, prawda? Wystarczy zachować pokwitowanie do celów gwarancyjnych. Rozpoczynają gwarancję w oparciu o datę produkcji. Są plusy i minusy. Dobry dla tych, którzy utracili pokwitowanie, jeśli muszą go RMA.
dziś czekam, że gwarancja zmieni się z powrotem na gwarancję Początek: 2017-07-15 Wygaśnięcie: 2018-07-14 tak też może zarejestrowałem się ponownie bez otrzymania wczoraj uważam, że strona rejestracji gwarancji lenovo coś nie tak Ten obraz został przeskalowany. Kliknij, aby zobaczyć oryginalny obraz
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)