Zawiedziony po aktualizacji do Singtel 1Gbps Unlimited Fibre
#1

Zawiedziony po aktualizacji do Singtel 1Gbps Unlimited Fibre
Reply
#2

Wejdź do sklepu Singtel, aby hałasować.
Reply
#3

Żąda abonamentu za 1 miesiąc. To ich cockup.
Reply
#4

ah giTg tech jeszcze w fa cai nastroju -15 dni ley.
Reply
#5

możesz wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected] Mówiąc, że subskrybujesz 1 Gb / s, dostajesz tylko 100 Mb / s mniej niż twoje stare 200 Mb / s Kierownik wyższego szczebla z firmy singtel natychmiast skontaktuje się z Tobą i postara się rozwiązać problem niezwykle szybko operatorzy boją się tylko ida, jeśli próbują oszukać klientów keekeekee
Reply
#6

TS ... dostał inne usługi do tego samego portu? TELEWIZJA?
Reply
#7

Zacytować: Czy ktoś może mi doradzić, co robić? Czego mogę wymagać od nich? Westchnienie... Na razie zadzwoń do nich i poproś ich tech (lub inżyniera), aby przyszli i naprawili to. Staraj się nie wychodzić w swoim czasie, aby kupić kabel, modem itp. Poproś ich, aby przyjechali i pożyczyli
Reply
#8

Mój kontrakt zakończył się singlem I straight change ISP
Reply
#9

LLst na 2 lata, po tej zmianie
Reply
#10

Od ułożenia włókien do uruchomienia routera są wszystkie firmy zewnętrzne. Poproś ich o wykonanie testu prędkości i pokaż wyniki testów, aby udowodnić, że dostajesz to, co chcesz otrzymać. Uzyskaj nazwę instalatora, a jeśli nie podjęła żadnych działań, możesz poinformować o tym firmę Singtel Helpdesk. Instalator nie powinien odejść bez rozwiązania problemu, ponieważ jest to oczywiście problem z instalacją.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)