[Oficjalna] Użytkownicy sieci Starhub mają problemy takie jak brak internetu, przeryw
#11

Właśnie dostałem włókno dzisiaj ... u faceci dostaliście zmianę dns?
Reply
#12

Jak upewnić się, że nie jest to problem z urządzeniem? Lub problem z FTP? Czy zmieniono ONT lub router? Czy Netlink sprawdził porty? Czy wszystkie weryfikacje zostały przeprowadzone prawidłowo?
Reply
#13

samueleejiawei napisał: EDIT: Właściwie, w końcu udało mi się przejść i został rozwiązany. Technik powiedział, że to problem z adresem IP spowodowany długim wyłączeniem routera, kiedy wyjechałem na wakacje. Dla tych, którzy podejrzewają, że to jest problem (co może się pojawić, nawet jeśli router jest zawsze włączony) - wyłącz router i modem i poczekaj 2 minuty. Włącz TYLKO modem i odczekaj 2 minuty. Następnie włącz router i sprawdź, czy twoje połączenie się poprawia. Jeśli to się nie powiedzie, zadzwoń pod numer 1633 i przejdź do działu technicznego i wyjaśnij swój problem. Czytałem niektóre z problemów. Większość z tych, którzy mają problemy, to inteligentni Alexowie, którzy regularnie wyłączają sprzęt.
Reply
#14

zmień ISP la problem rozwiązany. M1 bez problemów
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)