[Pomoc!] Poleć mi RIG dla Deep Learning
#1

Cześć,     Jestem początkujący dla ML i zdaję sobie sprawę z tego, że podczas pracy z moim Tensorflow na karcie graficznej ASUS STRIX-GTX960-DC2OC-2GD5 PCI-E 2 GB, program się zawiesza   Tensorflow wymaga procesora GPU o dużej przepustowości i bazuje na wielu zasobach, z którymi miałem do czynienia, wydaje mi się, że optymalnym rozwiązaniem dla GFX jest GTX 1080Ti, 1080 lub 1070   Jestem dość sprzedany na tym https:
Reply
#2

dzięki za życzliwą odpowiedź! Czy mogę zapytać, czy mógłbyś uprzejmie zasugerować resztę? mobo, procesor, itp .. jestem naprawdę bardzo nowy w tym! czy ktoś próbował zamówić większość części od amazon do singapuru? nie ma lokalnej gwarancji (choć zdaję sobie sprawę z tego, że Amazon zwraca uwagę), czy to problem? każda z tych części (szczególnie PSU) miałaby problemy z naszymi lokalnymi dostawami energii elektrycznej (240 w porównaniu do 110 w stanach)
Reply
#3

Czy mogę wiedzieć, jaki jest twój budżet? Czy potrzebujesz procesora z dużą liczbą rdzeni / szybkości? Ile pamięci RAM jest potrzebne do uczenia maszynowego? Na koniec potrzebna jest również klawiatura / mysz / monitor?
Reply
#4

Psycovirus napisał: Czy mogę wiedzieć, jaki jest twój budżet? Potrzebujesz dużej liczby rdzeni
Reply
#5