Problem indeksowania w programie Outlook 2016
Problem indeksowania w programie Outlook 2016
czy twoja skrzynka pocztowa jest bardzo duża?
Jak długo istnieje problem? Zakładam, że twoje e-maile nie są hostowane na serwerze Exchange. W przypadku zwykłej .pst uruchomienie i ukończenie indeksowania może zająć od kilku godzin do kilku dni, zwłaszcza jeśli masz dużą .pst. Czy twoja nowa skrzynka pocztowa jest podzielona na podfoldery w folderze Odebrane?
Obok pola wyszukiwania znajduje się jeszcze jedno pole. Kliknij na niego, wybierz "All outlook item". Normalnie mogę znaleźć moje rzeczy za pomocą tej metody Wysłane z 当 断 不断, 害人 害己 używając GAGT
lifeislame napisał: czy twoja skrzynka pocztowa jest bardzo duża? Mam kilka plików pst z około 100 tys. E-maili. helios80 napisał: Jak długo istnieje problem? Zakładam, że twoje e-maile nie są hostowane na serwerze Exchange. W przypadku zwykłej .pst uruchomienie i ukończenie indeksowania może zająć od kilku godzin do kilku dni, zwłaszcza jeśli masz dużą .pst. Czy twoja nowa skrzynka pocztowa jest podzielona na podfoldery w folderze Odebrane? Problem powoduje pojawienie się nowego laptopa. Używane, aby wcześniej dobrze działać. Teraz możesz wyszukiwać, ale sortuj według nazwy, co jest bardzo dziwne. Sortuj według daty lub innych pól nie pokaże żadnego wyniku. tungsten2 napisał: Obok pola wyszukiwania znajduje się jeszcze jedno pole. Kliknij na niego, wybierz "All outlook item". Normalnie mogę znaleźć moje rzeczy za pomocą tej metody Wysłane z 当 断 不断, 害人 害己 używając GAGT Dzięki. Zrobić to również.
Czy próbowałeś wyłączyć "Use Cached Exchange Mode"? Wysyłane z łamania, szkodząc innym za pomocą GAGT
Możesz sprawdzić wersję kompilacji programu Outlook https://support.office.com/en-us/article...ps-working- after-updating-to-build-7870-2020-and-higher-0bcf0b06-320d-40c3-8cf0-7e3df90793eded? Ui = en-US i rs = en-US i ad = US Wysyłane z łamania, szkodząc innym za pomocą GAGT
Zaktualizuj swoje aplikacje Office. Korzystamy z pakietu Office 2016 i również napotykamy ten problem. Po aktualizacji problem został rozwiązany.
Jas1701 napisał: Zaktualizuj swoje aplikacje Office. Korzystamy z pakietu Office 2016 i również napotykamy ten problem. Po aktualizacji problem został rozwiązany. Zaktualizowałem moje, ale po tym, jak zrezygnowałem, kilka tygodni później funkcja wyszukiwania działa dobrze. Dziwne i frustrujące.
tungsten2 napisał: Czy próbowałeś wyłączyć "Use Cached Exchange Mode"? Wysłane z 当 断 不断, 害人 害己 używając GAGT Nie próbowałem tego. Czy to spowolni wynik wyszukiwania?
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 2 Guest(s)