Cześć.. Pomyślałem, że to jedyne miejsce, w którym mogę znaleźć kogoś, kto pomoże mi w problemach z domowymi komputerami. Szybkość połączenia jest bardzo wolna. Nie mogę nawet oglądać odpowiedniego teledysku HD na youtube. Tak jest źle. Starhub sprawdził mój modem i router bezprzewodowy i powtarza, że nie ma problemów z szybkością itp. Nie proszę nawet o przyznanie się, że to ich wina, mogą to być problemy z moim routerem bezprzewodowym lub modemem i chętnie kupię nowe, jeśli chodzi o problemy ze sprzętem. Jednak największym problemem jest teraz to, że nie wiem gdzie i na czym polega problem !! Nikt nie może mi powiedzieć. ISP powtarza, że statystyki, które monitorują po swojej stronie, wygląda normalnie i jest w porządku. Czy ktoś tutaj, który jest ekspertem IT lub wykonuje domowe wsparcie IT, wykonuje połączenie serwisowe? Jestem gotów zapłacić za usługę. Ale potrzebuję kogoś, kto naprawdę może rozwiązać problem, ponieważ jestem informatykiem! Dziękuję Ci! P.S: Próbowałem obejrzeć film. prędkość to 22kb
Usługa IT dla domu - rozwiązywanie problemów
Czy jesteś podłączony do routera przez LAN lub Wi-Fi? Na co patrzysz? Komputer? Telefon?
Wierzę, że U używa Fibre? Może wifi zablokowało się
jeśli to wifi, tak, router jest do bani. muszę połączyć stary, 2-kanałowy router singtel przez swój dlink dla sieci bezprzewodowej.
Gdzie zostajesz? Opuść mnie po południu
z routera, poza ONT. Na ONT, a następnie na routerze zobacz, czy to działa
Spróbuj podłączyć kabel sieciowy bezpośrednio do routera i sprawdź, czy jest szybki. Jeśli jest szybki, wykonaj następny. Spróbuj zmienić kanał swojej sieci Wi-Fi. jeśli bezprzewodowy G, użyj kanału 6 lub 11.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)