Potrzebujesz pomocy: 200 Mb / s lub 300 Mb / s?
#1

Cześć,   Mój światowy kontrakt szerokopasmowy jest już dostępny i są oferty dla 200 Mb / s i 300 Mb / s (patrząc na M1 dla tych planów - zrezygnowałem ze ST z powodu obsługi klienta). Nie jestem do końca pewien, na co się zapisać.   Czy ktoś może udzielić jakiejkolwiek porady? Nie jestem nawet pewien, czy karta sieciowa mojego komputera ma limit prędkości, którą może odbierać (jak czytałem, że prędkość Internetu może być również ograniczona przez kartę sieciową komputera?)   Zwykle mam podłączony komputer i telefon komórkowy w tym samym czasie. Czasami 1 tablet i 1 inny komputer są również podłączone do Internetu. Czy 200mb wystarczy, czy 300mb jest tego warte?   Dzięki!
Reply
#2

Al_media napisał: Cześć, Mój światowy kontrakt szerokopasmowy jest już dostępny i są oferty dla 200 Mb / s i 300 Mb / s (patrząc na M1 dla tych planów - zrezygnowałem ze ST z powodu obsługi klienta). Nie jestem do końca pewien, na co się zapisać. Czy ktoś może udzielić jakiejkolwiek porady? Nie jestem nawet pewien, czy karta sieciowa mojego komputera ma limit prędkości, którą może odbierać (jak czytałem, że prędkość Internetu może być również ograniczona przez kartę sieciową komputera?) Zwykle mam podłączony komputer i telefon komórkowy w tym samym czasie. Czasami 1 tablet i 1 inny komputer są również podłączone do Internetu. Czy 200mb wystarczy, czy 300mb jest tego warte? Dzięki! Dobry kabel Cat 6 rozwiąże wszystkie niepotrzebne problemy. Można go zainstalować samodzielnie lub uzyskać wykonawcę. Proszę podzielić się z nami złym doświadczeniem z obsługą klienta ST. Jeśli chcesz powtórzyć z dodatkowymi miesiącami, odejdź, zadzwoń pod numer 1609, aby podpisać i poproś o dodatkowe miesiące zamiast 1688. Obecny klient dostaje 5 mths zrzeczenia się 200M planu bez Tv i może poprosić o dodatkowe 2-3 mths więcej.
Reply
#3

Al_media napisał: Cześć, Mój światowy kontrakt szerokopasmowy jest już dostępny i są oferty dla 200 Mb / s i 300 Mb / s (patrząc na M1 dla tych planów - zrezygnowałem ze ST z powodu obsługi klienta). Nie jestem do końca pewien, na co się zapisać. Czy ktoś może udzielić jakiejkolwiek porady? Nie jestem nawet pewien, czy karta sieciowa mojego komputera ma limit prędkości, którą może odbierać (jak czytałem, że prędkość Internetu może być również ograniczona przez kartę sieciową komputera?) Zwykle mam podłączony komputer i telefon komórkowy w tym samym czasie. Czasami 1 tablet i 1 inny komputer są również podłączone do Internetu. Czy 200mb wystarczy, czy 300mb jest tego warte? Dzięki! Mój brat używa obecnie M1 Fibre BB, a ich obsługa klienta również jest zbyt dobra.
Reply
#4

Henry Ng napisał: Dobry kabel Cat 6 rozwiąże wszystkie niepotrzebne problemy. ale dlaczego Cat 5E nie może?
Reply
#5

Huffie napisał: ale dlaczego Cat 5E nie może? Może również tak długo, jak długo jakość kabla jest dobra.
Reply
#6

jameshong napisał: Mój brat używa obecnie M1 Fibre BB, a ich obsługa klienta również jest zbyt dobra. M1 ma słaby system fakturowania i słabe połączenie z Chinami.
Reply
#7

Al_media napisał: Cześć, Mój światowy kontrakt szerokopasmowy jest już dostępny i są oferty dla 200 Mb / s i 300 Mb / s (patrząc na M1 dla tych planów - zrezygnowałem ze ST z powodu obsługi klienta). Nie jestem do końca pewien, na co się zapisać. Czy ktoś może udzielić jakiejkolwiek porady? Nie jestem nawet pewien, czy karta sieciowa mojego komputera ma limit prędkości, którą może odbierać (jak czytałem, że prędkość Internetu może być również ograniczona przez kartę sieciową komputera?) Zwykle mam podłączony komputer i telefon komórkowy w tym samym czasie. Czasami 1 tablet i 1 inny komputer są również podłączone do Internetu. Czy 200mb wystarczy, czy 300mb jest tego warte? Dzięki! Co ST CSO zrobił tobie. Jakie miałeś złe doświadczenia, proszę podziel się.
Reply
#8

Cześć Henry, jak źle działa system billingowy M1? Dla mnie to w porządku, nie ma różnicy od ST (przynajmniej dla mnie). Jeśli chodzi o połączenie z Chinami, prawie nie odwiedzam stron z Chin. Nawet kiedy to zrobiłem, z M1 100 Mb / s, nie odczuwałem żadnego problemu z tym ...
Reply
#9

Al_media napisał: Cześć Henry, jak źle działa system billingowy M1? Dla mnie to w porządku, nie ma różnicy od ST (przynajmniej dla mnie). Jeśli chodzi o połączenie z Chinami, prawie nie odwiedzam stron z Chin. Nawet kiedy to zrobiłem, z M1 100 Mb / s, nie odczuwałem żadnego problemu z tym ... Określają mnie niesłusznie i dzwonią do nich, a ich weryfikacja trwa długo. To prawda, że M1 jest tańsze, ale sieć nie jest stabilna. Problem z ST polega na tym, że ONT i router muszą włączać cykl co kilka dni, tak długo, jak długo to robisz.
Reply
#10

jameshong napisał: Mój brat używa obecnie M1 Fibre BB, a ich obsługa klienta również jest zbyt dobra. Zmieniłem z Starhub na M1 i od tamtej pory pracowałem z M1 (trzecia umowa). Połączenie jest stabilne w porównaniu do starhub, a obsługa klienta w kwestiach technicznych jest prawie taka sama. Wszystkie CSO podążają za tym samym skryptem na poziomie powierzchniowym (łączą się bezpośrednio z modemem, napędzają urządzenia itd.), A ich technik skontaktuje się z Tobą, gdy podstawowe rozwiązywanie problemów nie powiedzie się. M1 Obsługa klienta w innych sprawach jest lepsza niż starhub, osobista opinia.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)