smartfony podłączone do domowego wifi, ale nie mają dostępu do Internetu
#1

cześć, Doceniam to, jeśli ktoś może pomóc.   Używam światłowodów M1 i korzystam z routera Dlink DIR-825.   Kilka dni temu moje smartfony (te niższego rzędu) zaczęły mieć problem z korzystaniem z domowego wifi. Są połączone z Wi-Fi, ale tylko nie można uzyskać dostępu do Internetu, youtube, facebook. ale ok z WhatsApp. Jednak gdy zadziałały dobrze po podłączeniu do danych mobilnych i mojego wifi w biurze.   moje inne telefony, takie jak iPhone, Samsung S5, Sony Z3 i laptopy działają dobrze. Zadzwoniłem do M1, telefon, obsługa klienta Dlink. Próbowali rozwiązywać problemy na próżno. M1 powiedział, że ma to związek z IPV6. ale Dlink powiedział, że to nie ma znaczenia.   Jestem ciekawy, dlaczego zadziałało dobrze wcześniej, a teraz nie.   Pls pomóż. Wielkie dzięki.
Reply
#2

Spróbuj ponownie uruchomić router D-Link?
Reply
#3

cześć jtjt00, Tak, spróbowałem - zrestartuj modem, zrestartuj router, wyłącz i zresetuj router. Pamiętam zresetowanie routera, ponieważ ostatni raz to zrobiłem, połączenie z innym systemem - CCTV, alarm itp. Zgubiło się i chciałbym, aby mój kontrahent zrekonfigurował. Dziwne jest to, że nic nie zrobiłem routerowi i nagle problem z połączeniem. W moim miejscu była budowa nowego kondominium. Zauważyłem, że od tego czasu łącze szerokopasmowe staje się niestabilne. Czy to może być powiązane? tks.
Reply
#4

Myślę, że twój kanał routera dla 2,4 GHz może być ustawiony na Auto i wybrać kanał 12 lub 13 z powodu przeciążenia kanału od 1-11. Ale w tym przypadku telefon nie może w ogóle wykryć SSID. Powinieneś sprawdzić ustawienia kanałów sygnałowych 2,4 GHz.
Reply
#5

cześć jtjt00, telefony mogą wykryć identyfikator SSID i pokazał, że jest podłączony do wifi, pełne paski. Po prostu nie można połączyć się z Internetem.
Reply
#6

Zasugeruj, że zapomniałeś sieci na swoim telefonie i ponownie nawiązałeś połączenie.
Reply
#7

po rozmowie z czwartym oficerem obsługi klienta Dlink, ostatni w końcu rozwiązał problem w jednym kroku - Odznaczone pole DNS Relay na stronie konfiguracji routera.
Reply
#8

sesame246 napisał: po rozmowie z czwartym oficerem obsługi klienta Dlink, ostatni w końcu rozwiązał problem w jednym kroku - Odznaczone pole DNS Relay na stronie konfiguracji routera. Dziwak.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)