Komunikat o błędzie PHP 5.4: "Facebook potrzebuje rozszerzenia PHP CURL"
#1

Dobry dzień,   Jestem pierwszym programistą w PHP ... Próbuję stworzyć aplikację na Facebooku używając PHP, więc skonfigurowałem swój Apache 2.2.22 tak, aby uruchamiał PHP 5.4.0. Jednak otrzymuję ten wyjątek za każdym razem, gdy uruchamiam aplikację - "Facebook potrzebuje rozszerzenia PHP CURL". Korzystam z dodatku Service Pack 1 dla systemu Windows 7 Home Premium Edition.   Po przeprowadzeniu badań wykonałem następujące kroki, ale wciąż mam ten sam problem: - odkomentowałem linię 'extension = php_curl.dll' w php.ini - ustaw dyrektywę katalogu rozszerzenia 'extension_dir = "C: \ PHP \ ext"' - umieść curl.exe w moim folderze Windows / System32 - umieść pliki libeay32.dll i ssleay32.dll w folderze Windows / System32 - zrestartował serwer Apache - zrestartował system   Utknąłem w tej chwili i dlatego każda forma pomocy zostanie bardzo doceniona. Z góry dziękuję!
Reply
#2

aspf41 napisał: Dobry dzień, Jestem pierwszym programistą w PHP ... Próbuję stworzyć aplikację na Facebooku używając PHP, więc skonfigurowałem swój Apache 2.2.22 tak, aby uruchamiał PHP 5.4.0. Jednak otrzymuję ten wyjątek za każdym razem, gdy uruchamiam aplikację - "Facebook potrzebuje rozszerzenia PHP CURL". Korzystam z dodatku Service Pack 1 dla systemu Windows 7 Home Premium Edition. Po przeprowadzeniu badań wykonałem następujące kroki, ale wciąż mam ten sam problem: - odkomentowałem linię 'extension = php_curl.dll' w php.ini - ustaw dyrektywę katalogu rozszerzenia 'extension_dir = "C: \ PHP \ ext"' - umieść curl.exe w moim folderze Windows / System32 - umieść pliki libeay32.dll i ssleay32.dll w folderze Windows / System32 - zrestartował serwer Apache - zrestartował system Utknąłem w tej chwili i dlatego każda forma pomocy zostanie bardzo doceniona. Z góry dziękuję! cURL z PHP i Apache w systemie Windows spójrz na swój plik php_errors.log, a także na swój apache errors.log, sprawdź, czy nie ma żadnych powiązanych błędów.