Cześć, ktoś ma HomePlug HL115EP? od czasu do czasu światło zmieniło kolor na czerwony i straciłem połączenie, zawsze muszę się wyłączyć, a połączenie wróci, ale po pewnym czasie sieć ponownie zwolni.
HomePlug HL115EP czerwone światło
Oznacza to, że występuje wiele zakłóceń elektrycznych i ma to wpływ na szybkość połączenia. Czerwony oznacza bardzo wolne i złe połączenia. Możesz spróbować uruchomić go ponownie lub spróbować odizolować więcej urządzeń elektrycznych za pomocą pasażu HL115EP AC. Jednak okablowanie elektryczne w tym obszarze nadal odgrywa rolę, zwłaszcza jeśli okablowanie nie jest wykonane prawidłowo. Żeby wprowadzić modyfikacje, musisz zaangażować człowieka z instalacji elektrycznej.
No dobra, to nowe mieszkanie .... to jest problem. Podejrzewałem, że ten problem również .... Po tym, jak wyłączyłem i na nim, wróciłem do normy na jakiś czas.
itdesign napisał: No dobra, to nowe mieszkanie .... to jest problem. Podejrzewałem, że ten problem również .... Po tym, jak wyłączyłem i na nim, wróciłem do normy na jakiś czas. nawet jeśli jest to nowe mieszkanie. Jeśli okablowanie jest podłączone do twojej lodówki / wentylatora / klimatyzatora, może powodować zakłócenia do momentu, w którym zaczniesz czernieć. Czasem nawet zakłócenia mogą pochodzić od sąsiadów!
Cześć, mam też ten problem kilka miesięcy wstecz z moim Aztech HL110EP. Początkowo podejrzewałem, że jeden z wtyczek lub gniazd elektrycznych jest uszkodzony. Odpowiedź od Aztech wskazuje również na zakłócenia elektryczne lub wadliwe okablowanie / gniazda. W końcu problem zniknął po wyłączeniu IPV6 w ustawieniach sieci Win7. Nie jestem pewien prawdziwych powodów, ale podejrzewam, że może to wynikać z kompatybilności IPV6 z moją bramą domową. Cos, mój problem pojawił się po tym, jak mój ISP zastąpił moją wadliwą bramkę Huawei modelem Dlink.
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: