SingTel czarny modem Aztech zawsze w dół
#1

SingTel zastąpił już modem miesiąc temu, ale ten sam problem nadal występuje.   Na początku było to normalne, ale gdy znikną połowy w świetle LED modemu. Zazwyczaj Internet, Internet szerokopasmowy, Światła ledowe.   Musisz ponownie uruchomić modem, niż czekać lub polubić 10 minut, niż będzie modem. Ale jakiś czas jak 20 minut stanie się to samo. To zawsze zdarzało się w nocy około 11plus i dnia nie tak źle.   Zwane w SingTel i CSO wydaje się nie rozumieć całego obrazu. Umowa również dla mnie, więc jeśli zamień modem musi zapłacić $$ $. Poprzedni czas wzywam i walczę, dopóki nie odstąpią mi pół miesiąca ??? Jak może to lubić ten sia ???   Teraz mój Internet już nie istnieje, więc płacę za darmo.   Nadzieja życzliwa dusza może doradzić, dlaczego mój modem zawsze to lubi.
Reply
#2

Prosty. Czy nadal potrzebujesz Internetu. Odkąd kontrakt się skończył, czemu by nie powtórzyć, z którym kiedykolwiek ISP upls. Wtedy dostajesz wszystkie nowe bez płacenia. Twoja obudowa może być wadliwym kablem. Kabel światłowodowy bardzo łatwo się zepsuje. Zmien je również na inną markę, ponieważ niektóre z nich dają problemy z partiami. Ale mogą odrzucić prośbę o ur. Lub masz coś uruchomionego, które ma wiele otwartych połączeń, które przeciążą jakiś kiepski router, powodując jego zawieszenie.
Reply
#3

To wszystko w jednym? Sprawdź również oprogramowanie układowe
Reply
#4

niceNtAll napisał: SingTel zastąpił już modem miesiąc temu, ale ten sam problem nadal występuje. Na początku było to normalne, ale gdy znikną połowy w świetle LED modemu. Zazwyczaj Internet, Internet szerokopasmowy, Światła ledowe. Musisz ponownie uruchomić modem, niż czekać lub polubić 10 minut, niż będzie modem. Ale jakiś czas jak 20 minut stanie się to samo. To zawsze zdarzało się w nocy około 11plus i dnia nie tak źle. Zwane w SingTel i CSO wydaje się nie rozumieć całego obrazu. Umowa również dla mnie, więc jeśli zamień modem musi zapłacić $$ $. Poprzedni czas wzywam i walczę, dopóki nie odstąpią mi pół miesiąca ??? Jak może to lubić ten sia ??? Teraz mój Internet już nie istnieje, więc płacę za darmo. Nadzieja życzliwa dusza może doradzić, dlaczego mój modem zawsze to lubi. Czy korzystasz z ADSL lub światłowodu?
Reply
#5

który czarny modem?
Reply
#6

Bez głowy bez ogona. Jak doradzić?
Reply
#7

Przepraszam, chłopaki za brak informacji. Jestem na ADSL. Zmieni się na światłowód, gdy przeprowadzę się do domu. Ale nadal mam 6 miesięcy przed przeprowadzką, więc mam nadzieję, że pozostaną przy SingTelu i ADSL. Dzwonili do SingTel i bardzo szybko doradzali bezużyteczne rzeczy, takie jak odłączanie zasilania i tak dalej. Więc teraz SingTel zjada mi ten biedny tyłek? Kontrakt kończy Internet w dół też nie chcesz chup ??? Teraz nawet moja usługa głosowa w domu spadnie, kiedy i kiedy podoba się SingTel. Technik przyszedł liao powiedział wszystko jest w porządku. Nawet mikrofiltra. Więc teraz musisz zadzwonić do technika na noc i obserwować status Internetu? Naprawdę cholernie zły, ponieważ nic nie można zrobić sia.
Reply
#8

niceNtAll napisał: Przepraszam, chłopaki za brak informacji. Jestem na ADSL. Zmieni się na światłowód, gdy przeprowadzę się do domu. Ale nadal mam 6 miesięcy przed przeprowadzką, więc mam nadzieję, że pozostaną przy SingTelu i ADSL. Dzwonili do SingTel i bardzo szybko doradzali bezużyteczne rzeczy, takie jak odłączanie zasilania i tak dalej. Więc teraz SingTel zjada mi ten biedny tyłek? Kontrakt kończy Internet w dół też nie chcesz chup ??? Teraz nawet moja usługa głosowa w domu spadnie, kiedy i kiedy podoba się SingTel. Technik przyszedł liao powiedział wszystko jest w porządku. Nawet mikrofiltra. Więc teraz musisz zadzwonić do technika na noc i obserwować status Internetu? Naprawdę cholernie zły, ponieważ nic nie można zrobić sia. Głównie problem polega na okablowaniu kabli miedzianych na zewnątrz domu, jeśli się starzeje, połączenie szerokopasmowe ADSL będzie się dalej rozłączać, chociaż linia analogowa nadal działa dobrze. Jestem też na ADSL, używając modemu Aztech 7000. Doświadczyłem wielu rozłączeń w ciągu kilku dni, nie jestem pewny, czy problem z kablami miedzianymi (po prostu miał nowe okablowanie kilka miesięcy temu), czy też problem z backendem SingTel, ale wątpię, czy to jest problem z kablem.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)