Czy ktoś ma ostatnio problemy z siecią szerokopasmową Starhub? Całego ranka nie udało mi się dotrzeć do internetu. Jestem w obszarze AMK. Myślałem o uaktualnieniu do Fibre, ale przeczytałem także wiele postów na forach dotyczących problemów z włóknami.
Starhub Broadband
Czy zadzwoniłeś do Starhub? jeśli powiedzieli, że twoja usługa jest aktywna, prawdopodobnie twoje urządzenie jest wadliwe
jamboree napisał: Czy ktoś ma ostatnio problemy z siecią szerokopasmową Starhub? Całego ranka nie udało mi się dotrzeć do internetu. Jestem w obszarze AMK. Myślałem o uaktualnieniu do Fibre, ale przeczytałem także wiele postów na forach dotyczących problemów z włóknami. Mam ten sam problem ostatni raz.
bin8lee napisał: Mam ten sam problem ostatni raz. Widziałem na Challenger Jurong Point, ale ... D-Link Facebook również pisze ... tylko, że uważam, że ceny jeszcze bardziej ex niż M1 ... https://www.facebook.com/DLinkSingap...f=ts&ref=br_tf
jamboree napisał: Czy ktoś ma ostatnio problemy z siecią szerokopasmową Starhub? Całego ranka nie udało mi się dotrzeć do internetu. Jestem w obszarze AMK. Myślałem o uaktualnieniu do Fibre, ale przeczytałem także wiele postów na forach dotyczących problemów z włóknami. Wystarczy zadzwonić do Starhubu i mogą się z tobą umówić.
Henry Ng napisał: Wystarczy zadzwonić do Starhubu i mogą się z tobą umówić. Widziałem to na stronie D-Link ... czy to prawda? 3 miesiące BEZPŁATNEJ subskrypcji światłowodowej 1Gbps z produktami D-Link? Ale ważne tylko do końca grudnia. To zdjęcie zostało przeskalowane.Kliknij, aby wyświetlić oryginalny obraz
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)