Płyta główna ASUS B85 (czerwone światło) nie działa! Halp!
#1

Czy ktoś miał podobne problemy?   Czerwone światło znajduje się pod etykietą "CPU_LED", tuż pod wentylatorem.   Próbowałem następujące, ale żaden nie działał: Ponownie osadzić procesor / wentylator Odłącz kartę graficzną i używaj grafiki mobo Użyto innej pamięci RAM / pamięci RAM / RAM (8 GB DDR3) w innym gnieździe Próbowałem podłączyć do zapasowego dysku twardego   Próbowałem wyszukiwać w Google, ale tak naprawdę nie posunąłem się zbyt daleko, ponieważ nie jestem zbyt doświadczony w tych sprawach.   Każda pomoc zostanie bardzo doceniona!
Reply
#2

karliewarlie napisał: Czy ktoś miał podobne problemy? Czerwone światło znajduje się pod etykietą "CPU_LED", tuż pod wentylatorem. Próbowałem następujące, ale żaden nie działał: Ponownie osadzić procesor / wentylator Odłącz kartę graficzną i używaj grafiki mobo Użyto innej pamięci RAM / pamięci RAM / RAM (8 GB DDR3) w innym gnieździe Próbowałem podłączyć do zapasowego dysku twardego Próbowałem wyszukiwać w Google, ale tak naprawdę nie posunąłem się zbyt daleko, ponieważ nie jestem zbyt doświadczony w tych sprawach. Każda pomoc zostanie bardzo doceniona! sprawdź swoją pinezkę procesora, czy masz zakręt?
Reply
#3

Pls dostarcza dokładny model płyty głównej. B85 ma wiele różnych modeli od Asusa Wysłane z Ostateczna Odblokowanie za pomocą GAGT
Reply
#4

Sprawdzone pod kątem zgiętych szpilek, nie można znaleźć również. : / Okej, sprawdzę później. Wszystko co pamiętam to to, że jest to awangarda Asusa B85 (na pudełku), później zajrzę do IM.
Reply
#5

1) Uszkodzony zasilacz, który nie jest w stanie zapewnić wystarczającej mocy do rozruchu procesora i / lub płyty głównej. W związku z tym dioda LED pokazuje błąd. Spróbuj znaleźć inne psu, aby wypróbować. Jeśli nie masz zapasowego psu, możesz zabrać sprzęt do Nigel @ PC Care and Solution, aby to sprawdzić. Pamiętaj, aby wskazać mu na pomoc. Nikt nie chciałby wykonywać darmowej pracy. 2) Płyta główna jest uszkodzona. VANGUARD B85 to seria Mobo z serii TUF, powinna mieć 5-letnią gwarancję. Jeśli po sprawdzeniu Nigela i jest to kwestia mobo, a nie PSU, pobierz mobo RMA z Ban Leong lub Avertek, w zależności od tego, kto jest dystrybutorem, który przyprowadza tego mobo. Wierzę, że ta deska nadal ma gwarancję. 3) Najmniejsze prawdopodobieństwo, aby zdarzyło się, choć nie niemożliwe, obciążenie procesora. Zdobądź nowy od Carousell (jeśli gwarancja się skończyła, zazwyczaj 3 lata gwarancji) Wysłane z Ostateczna Odblokowanie za pomocą GAGT
Reply
#6

Okej, dziękuję Ci bardzo. Zostanie wysłany do rekomendowanego sklepu w jeden z tych dni. W każdym razie mógłbym wydobyć Vanguard B85 (kupiony w 2015 roku) jako model mobo. Instrukcja nie mówi wiele więcej. edytować: i5 4460 asus vanguard b85 g.skill 8 gb ddr3 1600 cl11 asus gtx 960 strix 4gb dc2 oc kluczowe bx100 250 gb ssd wd 1tb niebieski samsung 24x dvdrw fsp hexa 550w (Znaleziono w paragonie)
Reply
#7

Spróbuj sprowadzić do Nigela, aby najpierw sprawdzić. Naprawdę myślę, że to psu. Mobo powinno być w porządku, ponieważ jest gotów udzielić 5 lat gwarancji. Ten mobo naprawdę nie ma wiele problemów (palec wskazujący) Wysłane z Ostateczna Odblokowanie za pomocą GAGT
Reply
#8

Dziękuję (: doceniam pomoc i zaktualizuję ją ponownie, gdy uda mi się wyruszyć na poszukiwanie Nigela.
Reply
#9

Dzięki za pomoc ponownie. Poszedłem do Nigela. Ustalono, że nie był to problem z zasilaczem / grafiką / pamięcią RAM. Poszedłem do Avertka, który powiedział, że to procesor, który był wadliwy i tak czy inaczej wymienił płytę główną. Zasugerowali RMA CPU. Na szczęście procesor jest nadal objęty gwarancją, więc powinienem otrzymać zastępstwo w przyszłym tygodniu.
Reply
#10

Miły. Mam nadzieję, że wkrótce dostaniesz swój sprzęt i zaczniesz go używać Wysłane z Ostateczna Odblokowanie za pomocą GAGT
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: