Najdziwniejszy problem w mojej domowej sieci WIFI
#1

Ok, krótko mówiąc.   Kwestia zaczęła się w sobotę rano, kiedy mój iPad Air 2 nagle odmówił podłączenia do mojego domowego WiFi 2,4G, powtarzając mi wielokrotnie "Niepoprawne hasło", mimo że mógł połączyć się z 5G wifi z tym samym hasłem!   Sieć: Światłowód Singtel 300 Mb / s Router: Aztech FG7003GRV (AC)   Urządzenia w domu bez problemu zarówno w wersji 2.4G, jak i 5G: 2 iPhone 6 (zarówno 2.4, jak i 5G) 1 iPhone 4s (2.4G) 1 laptop Acer (zarówno w wersji 2.4, jak i 5G) 1 Macbook (zarówno 2.4, jak i 5G) 1 Apple TV (na 2,4G) 1 samsung TV (na 2,4G)   Rozwiązywanie problemów: 1 godzina rozwiązywania problemów z połączeniem z Apple. Nie znaleziono problemu na iPadzie, ponieważ może on łączyć się z 5G i innym hotspotem tetheringu. 1 godzina rozwiązywania problemów z połączeniem z Singtel. Nie stwierdzono problemu z siecią. Zresetuj router Przywróć iPada (testowany na 9.1 i 9.2 beta)   Co jeszcze mogę zrobić? Już nie wiem.
Reply
#2

monsters2009 napisał: Ok, krótko mówiąc. Kwestia zaczęła się w sobotę rano, kiedy mój iPad Air 2 nagle odmówił podłączenia do mojego domowego WiFi 2,4G, powtarzając mi wielokrotnie "Niepoprawne hasło", mimo że mógł połączyć się z 5G wifi z tym samym hasłem! Sieć: Światłowód Singtel 300 Mb / s Router: Aztech FG7003GRV (AC) Urządzenia w domu bez problemu zarówno w wersji 2.4G, jak i 5G: 2 iPhone 6 (zarówno 2.4, jak i 5G) 1 iPhone 4s (2.4G) 1 laptop Acer (zarówno w wersji 2.4, jak i 5G) 1 Macbook (zarówno 2.4, jak i 5G) 1 Apple TV (na 2,4G) 1 samsung TV (na 2,4G) Rozwiązywanie problemów: 1 godzina rozwiązywania problemów z połączeniem z Apple. Nie znaleziono problemu na iPadzie, ponieważ może on łączyć się z 5G i innym hotspotem tetheringu. 1 godzina rozwiązywania problemów z połączeniem z Singtel. Nie stwierdzono problemu z siecią. Zresetuj router Przywróć iPada (testowany na 9.1 i 9.2 beta) Co jeszcze mogę zrobić? Już nie wiem. Usunąć zapisany ssid i ponownie połączyć? Nie, zrestartuj 7003 ..
Reply
#3

renfred89 napisał: Usunąć zapisany ssid i ponownie połączyć? Nie, zrestartuj 7003 .. Zrobić to bez pomocy na routerze. twardy reset, restart, przywracanie domyślne, zmiana PW i SSID. Na iPadzie nie można zapomnieć o sieci, ponieważ się z nią nie połączy.
Reply
#4

monsters2009 napisał: Zrobić to bez pomocy na routerze. twardy reset, restart, przywracanie domyślne, zmiana PW i SSID. Na iPadzie nie można zapomnieć o sieci, ponieważ się z nią nie połączy. co powiesz na miękki reset na iPadzie. jeśli wszystkie inne urządzenia mogą korzystać z wersji 2.4, problem prawdopodobnie wynika z iPada. włączać i wyłączać tryb samolotowy już?
Reply
#5

renfred89 napisał: co powiesz na miękki reset na iPadzie. jeśli wszystkie inne urządzenia mogą korzystać z wersji 2.4, problem prawdopodobnie wynika z iPada. włączać i wyłączać tryb samolotowy już? Tak. Włączyłem tryb samolotowy i spróbuję połączyć się z 2.4G bez powodzenia. Podejrzewam także, że problem z iPadem również został już zrobiony z przywracaniem oprogramowania układowego. Nawet wsparcie Apple nie mówiło mi żadnego problemu z iPadem z ich raportu diagnostycznego. Teraz mogę polegać tylko na 5G, dopóki nie zostanie rozwiązany.
Reply
#6

monsters2009 napisał: Tak. Włączyłem tryb samolotowy i spróbuję połączyć się z 2.4G bez powodzenia. Podejrzewam także, że problem z iPadem również został już zrobiony z przywracaniem oprogramowania układowego. Nawet wsparcie Apple nie mówiło mi żadnego problemu z iPadem z ich raportu diagnostycznego. Teraz mogę polegać tylko na 5G, dopóki nie zostanie rozwiązany. Ponieważ można podłączyć 5G, użyj 5G lor. 5G wydaje się być szybszy.
Reply
#7

idź do domu przyjaciela i połącz się z jego 2.4ghz i sprawdź, czy to działa. lub możesz spróbować użyć tetheringu telefonu komórkowego (przez Wi-Fi). Jeśli nie możesz połączyć się z żadnym z 2,4ghz. są szanse, że twoje oprogramowanie / sprzęt ipad na iPadzie ma problem. Jeśli możesz się połączyć; jest możliwe, że nie może się połączyć, jeśli masz 2 identyfikatory SSID o tej samej nazwie powodujące konflikt. W przeciwnym razie możesz spróbować zmienić nazwę bieżącego identyfikatora SSID (ma to wpływ na twoje domowe btw)
Reply
#8

monsters2009 napisał: Tak. Włączyłem tryb samolotowy i spróbuję połączyć się z 2.4G bez powodzenia. Podejrzewam także, że problem z iPadem również został już zrobiony z przywracaniem oprogramowania układowego. Nawet wsparcie Apple nie mówiło mi żadnego problemu z iPadem z ich raportu diagnostycznego. Teraz mogę polegać tylko na 5G, dopóki nie zostanie rozwiązany. Hmm. użyj 5G bah, różnica jest naprawdę duża pod względem szybkości. dlaczego obniżenie wersji, gdy używasz ulepszonej prędkości
Reply
#9

pchły1 napisał: idź do domu przyjaciela i połącz się z jego 2.4ghz i sprawdź, czy to działa. lub możesz spróbować użyć tetheringu telefonu komórkowego (przez Wi-Fi). Jeśli nie możesz połączyć się z żadnym z 2,4ghz. są szanse, że twoje oprogramowanie / sprzęt ipad na iPadzie ma problem. Jeśli możesz się połączyć; jest możliwe, że nie może się połączyć, jeśli masz 2 identyfikatory SSID o tej samej nazwie powodujące konflikt. W przeciwnym razie możesz spróbować zmienić nazwę bieżącego identyfikatora SSID (ma to wpływ na twoje domowe btw) 1. Brak problemów z łączeniem z tetheringiem telefonu komórkowego. 2. Obie sieci 2.4G i 5G mają inny identyfikator SSID od pierwszego dnia. Nie ma szansy na wypróbowanie innej sieci domowej SingTel.
Reply
#10

KingKenny napisał: Hmm. użyj 5G bah, różnica jest naprawdę duża pod względem szybkości. dlaczego obniżenie wersji, gdy używasz ulepszonej prędkości Erm 5G szybszy, ale krótszy zasięg. Sygnał nie jest dobry w głównej sypialni.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)