Problemy z WiFi D-Link DIR-868L
#1

Cześć chłopaki,   Korzystam z routera bezprzewodowego D-Link DIR-868L dostarczonego przez StarHub od września 2014.   Nie mam problemów z połączeniem przewodowym i bezprzewodowym, aż do niedawna zasięg sieci bezprzewodowej wydaje się spadać. Teraz nie mogłem mieć stabilnego połączenia bezprzewodowego w pokojach. Ruter jest na StarHub oprogramowania i ustawień domyślnych, gdy był po raz pierwszy. Ktoś doświadcza tego problemu?   Dzięki
Reply
#2

ahber79 napisał: Cześć chłopaki, Korzystam z routera bezprzewodowego D-Link DIR-868L dostarczonego przez StarHub od września 2014. Nie mam problemów z połączeniem przewodowym i bezprzewodowym, aż do niedawna zasięg sieci bezprzewodowej wydaje się spadać. Teraz nie mogłem mieć stabilnego połączenia bezprzewodowego w pokojach. Ruter jest na StarHub oprogramowania i ustawień domyślnych, gdy był po raz pierwszy. Ktoś doświadcza tego problemu? Dzięki może możesz odkryć aktualizację oprogramowania? lub może chcesz zrestartować router?
Reply
#3

renfred89 napisał: może możesz odkryć aktualizację oprogramowania? lub może chcesz zrestartować router? Jestem na oprogramowaniu 1.03SHC. Podaje, że to najnowsze oprogramowanie. Czy istnieje bardziej zaktualizowane oprogramowanie? Router i ONT są włączane i wyłączane za każdym razem, gdy potrzebuję korzystać z Internetu. Nie jest włączony 24/7.
Reply
#4

ahber79 napisał: Jestem na oprogramowaniu 1.03SHC. Podaje, że to najnowsze oprogramowanie. Czy istnieje bardziej zaktualizowane oprogramowanie? Router i ONT są włączane i wyłączane za każdym razem, gdy potrzebuję korzystać z Internetu. Nie jest włączony 24/7. Przepraszam, nie mam pojęcia o wersji oprogramowania i tylko sugerowałem możliwą rozdzielczość. Myślę, że jeśli zasięg zostanie zakłócony, może to być problem ze sprzętem. Mój stary stary router również znajdował się na ołtarzu, gdy zasięg był naprawdę zły i pewnego dnia radio po prostu odmówiło uruchomienia.
Reply
#5

@ renfred89, to najnowsze oprogramowanie dla DIR-868L. Używam też tej wersji. @ ahber79, Twoje bezprzewodowe połączenie z twoim pokojem zależy od tego, gdzie umieścisz router. Jeśli nie możesz zmienić pozycji routera, sugerujesz, aby uzyskać AP lub produkt linii energetycznej, aby ominąć ograniczenia Wi-Fi. Możesz także spróbować połączyć za pomocą pasma 2,4-godzinnego, które może poruszać się na większej odległości. Idź do routera i ustaw sygnał WiFi na maksimum. Mój nadal minimum, ponieważ dobrze mi to służy.
Reply
#6

tungsten2 napisał: @ renfred89, to najnowsze oprogramowanie dla DIR-868L. Używam też tej wersji. @ ahber79, Twoje bezprzewodowe połączenie z twoim pokojem zależy od tego, gdzie umieścisz router. Jeśli nie możesz zmienić pozycji routera, sugerujesz, aby uzyskać AP lub produkt linii energetycznej, aby ominąć ograniczenia Wi-Fi. Możesz także spróbować połączyć za pomocą pasma 2,4-godzinnego, które może poruszać się na większej odległości. Idź do routera i ustaw sygnał WiFi na maksimum. Mój nadal minimum, ponieważ dobrze mi to służy. pozycja routera była taka sama od czasu pierwszej instalacji. Ostatni raz nie ma problemów z łączeniem się z wifi w moim pokoju. Chociaż sygnał nie jest tak silny, ale strony wciąż można załadować. Jednak ostatnio siła sygnału jest taka sama, ale strony nie ładują się lub pojawia się komunikat o błędzie, aby sprawdzić moje połączenie internetowe. Muszę wyjść z pokoju, a połączenie zostanie wznowione. Sygnał Wi-Fi jest ustawiony na maksimum i używam pasma 2,4hz, ponieważ jest nieco mocniejszy. Optymalny kanał używany w oparciu o analizator wifi.
Reply
#7

ahber79 napisał: Cześć chłopaki, Korzystam z routera bezprzewodowego D-Link DIR-868L dostarczonego przez StarHub od września 2014. Nie mam problemów z połączeniem przewodowym i bezprzewodowym, aż do niedawna zasięg sieci bezprzewodowej wydaje się spadać. Teraz nie mogłem mieć stabilnego połączenia bezprzewodowego w pokojach. Ruter jest na StarHub oprogramowania i ustawień domyślnych, gdy był po raz pierwszy. Ktoś doświadcza tego problemu? Dzięki Używam tego oprogramowania i mam dobre połączenie http://support.dlink.com/ProductInfo.aspx?m=DIR-868L 1. Aktualizuj moc wyjściową 1 pasma FCC 2.Update mydlink agent do obsługi połączenia SSL FCC podniosła ograniczenia mocy transmisji i złagodziła inne ograniczenia dla niektórych kanałów w paśmie 5 GHz. Wśród zmian w urządzeniach Nielicencjonowanej Krajowej Infrastruktury Informacyjnej (U-NII) w raporcie i zamówieniu pasma 5 GHz znajdują się zmiany w części 15.74 (a) FCC, które zwiększają maksymalną moc wyjściową dla punktów dostępowych pracujących w paśmie 5,15 - 5,25 GHz ( aka Kanały 36 - 48) od 50 mW do 1 W. AP używające tych częstotliwości mogą teraz pracować na zewnątrz na tych poziomach mocy.
Reply
#8

windwaver napisał: Używam tego oprogramowania i mam dobre połączenie http://support.dlink.com/ProductInfo.aspx?m=DIR-868L 1. Aktualizuj moc wyjściową 1 pasma FCC 2.Update mydlink agent do obsługi połączenia SSL FCC podniosła ograniczenia mocy transmisji i złagodziła inne ograniczenia dla niektórych kanałów w paśmie 5 GHz. Wśród zmian w urządzeniach Nielicencjonowanej Krajowej Infrastruktury Informacyjnej (U-NII) w raporcie i zamówieniu pasma 5 GHz znajdują się zmiany w części 15.74 (a) FCC, które zwiększają maksymalną moc wyjściową dla punktów dostępowych pracujących w paśmie 5,15 - 5,25 GHz ( aka Kanały 36 - 48) od 50 mW do 1 W. AP używające tych częstotliwości mogą teraz pracować na zewnątrz na tych poziomach mocy. Dzięki! Wypróbuje to oprogramowanie i zobaczy, czy jest lepsze od wersji Starhub.
Reply
#9

ahber79 napisał: Dzięki! Wypróbuje to oprogramowanie i zobaczy, czy jest lepsze od wersji Starhub. Moje własne doświadczenie mówi mi, że jest nieco lepiej w pewnych odległościach z tym oprogramowaniem w porównaniu z czasem. Spróbuj, ponieważ wzrost mocy oznacza zazwyczaj lepsze połączenie.
Reply
#10

windwaver napisał: Moje własne doświadczenie mówi mi, że jest nieco lepiej w pewnych odległościach z tym oprogramowaniem w porównaniu z czasem. Spróbuj, ponieważ wzrost mocy oznacza zazwyczaj lepsze połączenie. Dzięki. Sygnał WiFi na tym oprogramowaniu wydaje się nieco mocniejszy. Musisz przetestować więcej. Mój problem jest bardziej jak czasami nie ma połączenia z Internetem, mimo że nadal podłączony do wifi. Czasami połączenie zostanie wznowione po kilku minutach. Czasami muszę wyłączyć i na Wi-Fi na urządzeniach, aby przywrócić połączenie. Więc nie jestem pewien, co jest nie tak.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)