Sądzę, że będę musiał poczekać do kwietnia przyszłego roku, zanim zdecyduję się na przejście na innego dostawcę usług internetowych
Zawiedziony usługą MyRepublic ...
Dziękuję za opinie ... poważnie się nad tym zastanawiam.
Ray1976 napisał: Właśnie zadzwoniłem, aby sprawdzić, czy mam jeszcze 8 miesięcy w mojej umowie ... Wcześniejsze wypowiedzenie będzie wymagało zapłaty 400 USD. Poprosiłem także o okres od momentu, w którym GUS z MyRepublic zadzwonił do mnie, aby ustalić datę odbioru ONT do czasu wysłania prośby o "zwolnienie" portu aktywacyjnego w moim punkcie końcowym (TP) - to z grubsza trwa około 2 tygodni. Więc jeśli mam zarejestrować się w ViewQuest Fibre, czy muszę poczekać, aż punkt aktywacyjny zostanie wydany przez Nucleus Connect, zanim ViewQuest może wysłać swoich techników do konfiguracji ONT? Możesz próbować zamieszczać posty w wątku viewqwest, a ich pracownicy doradzą ci odpowiednio.
To cholernie śmieszne. Jestem przerażony, że otrzymałeś od nas taką usługę. Dam ci PM, żeby to rozwiązać
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 1 Guest(s)