Zawiedziony usługą MyRepublic ...
#11

Sądzę, że będę musiał poczekać do kwietnia przyszłego roku, zanim zdecyduję się na przejście na innego dostawcę usług internetowych
Reply
#12

Dziękuję za opinie ... poważnie się nad tym zastanawiam.
Reply
#13

Ray1976 napisał: Właśnie zadzwoniłem, aby sprawdzić, czy mam jeszcze 8 miesięcy w mojej umowie ... Wcześniejsze wypowiedzenie będzie wymagało zapłaty 400 USD. Poprosiłem także o okres od momentu, w którym GUS z MyRepublic zadzwonił do mnie, aby ustalić datę odbioru ONT do czasu wysłania prośby o "zwolnienie" portu aktywacyjnego w moim punkcie końcowym (TP) - to z grubsza trwa około 2 tygodni. Więc jeśli mam zarejestrować się w ViewQuest Fibre, czy muszę poczekać, aż punkt aktywacyjny zostanie wydany przez Nucleus Connect, zanim ViewQuest może wysłać swoich techników do konfiguracji ONT? Możesz próbować zamieszczać posty w wątku viewqwest, a ich pracownicy doradzą ci odpowiednio.
Reply
#14

To cholernie śmieszne. Jestem przerażony, że otrzymałeś od nas taką usługę. Dam ci PM, żeby to rozwiązać
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)