POMOC: Nie można połączyć się z Internetem
#11

jtjt00 napisał: Spróbuj użyć innego kabla Lan? Czy to już, ten sam problem
Reply
#12

Co ciekawe, próbowałem użyć mojego iPhone'a do hotspotu przez połączenie USB-lightning i otrzymałem ten sam rezultat. Nie można się połączyć, nie ma dostępu do sieci
Reply
#13

Wyłącz zasilanie routera lub w ostateczności, czy twardy reset routera?
Reply
#14

Gymrat76 napisał: Co ciekawe, próbowałem użyć mojego iPhone'a do hotspotu przez połączenie USB-lightning i otrzymałem ten sam rezultat. Nie można się połączyć, nie ma dostępu do sieci Możesz uruchomić swój komputer na Linuksa na żywo, na przykład Ubuntu, aby sprawdzić, czy to problem ze sprzętem, czy z systemem Windows.
Reply
#15

jtjt00 napisał: Wyłącz zasilanie routera lub w ostateczności, czy twardy reset routera? Czy miałoby to coś wspólnego z routerem, ponieważ inne urządzenia działają poprawnie? Edycja: kilka razy wyłączyłem i zrestartowałem router z poziomu strony routera. Nic nie działa.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)