potrzebujesz pomocy z połączeniem bezprzewodowym
#1

Jestem na singlu fiber, wszystkie moje telefony i tablety w domu są w stanie połączyć się z moim wifi bez żadnych problemów.   ale wygląda na to, że mój komputer stacjonarny (korzystający z łączności bezprzewodowej) czasami nie jest w stanie ostatnio połączyć się z moją siecią Wi-Fi.   zwykle poprzez wyłączanie i włączanie mojego modemu wydaje się rozwiązywać problem, ale ostatnio nie udaje się nawiązać połączenia.   Mogę zobaczyć moją sieć bezprzewodową (w tym moje połączenie Wi-Fi) na moim pulpicie, ale za każdym razem, gdy próbuję się połączyć, wydaje się nie działać.   próbowałem ponownie zainstalować sterowniki karty bezprzewodowej. Próbowałem wyłączyć zasilanie i modemu. moje inne urządzenia nie mają problemu z łączeniem się z modemem Używam połączenia 2.4GHz nie mam tego problemu do ostatnich kilku tygodni nadal widzę połączenie z sąsiadami   z góry dziękuję, jeśli pomożesz mi rozwiązać ten problem> <
Reply
#2

Jeśli wszystkie inne klienty bezprzewodowe podłączone do tego samego pasma nie mają problemu, prawdopodobnie Twoja karta bezprzewodowa jest uszkodzona. thelastname napisał: Jestem na singlu fiber, wszystkie moje telefony i tablety w domu są w stanie połączyć się z moim wifi bez żadnych problemów. ale wygląda na to, że mój komputer stacjonarny (korzystający z łączności bezprzewodowej) czasami nie jest w stanie ostatnio połączyć się z moją siecią Wi-Fi. zwykle poprzez wyłączanie i włączanie mojego modemu wydaje się rozwiązywać problem, ale ostatnio nie udaje się nawiązać połączenia. Mogę zobaczyć moją sieć bezprzewodową (w tym moje połączenie Wi-Fi) na moim pulpicie, ale za każdym razem, gdy próbuję się połączyć, wydaje się nie działać. próbowałem ponownie zainstalować sterowniki karty bezprzewodowej. Próbowałem wyłączyć zasilanie i modemu. moje inne urządzenia nie mają problemu z łączeniem się z modemem Używam połączenia 2.4GHz nie mam tego problemu do ostatnich kilku tygodni nadal widzę połączenie z sąsiadami z góry dziękuję, jeśli pomożesz mi rozwiązać ten problem> < Aplikacja Samsung Galaxy S8 + HardwareZone Forums
Reply
#3

renfred89 napisał: Jeśli wszystkie inne klienty bezprzewodowe podłączone do tego samego pasma nie mają problemu, prawdopodobnie Twoja karta bezprzewodowa jest uszkodzona. Aplikacja Samsung Galaxy S8 + HardwareZone Forums dzięki za radę, po sprawdzeniu z moją siostrą, dowiedziałem się, że jej laptop również stoi przed tym samym problemem co mój pulpit. Wygląda na to, że problem leży między podłączeniem okien do modemu. a nasze urządzenia mobilne nie mają problemów. czy powinienem kupować nowy router, aby spróbować rozwiązać problem?
Reply
#4

może możesz spróbować skontaktować się z SingTel, aby sprawdzić ich koniec .
Reply
#5

Wyłącz tryb oszczędzania energii adaptera ur wifi. Użyj stałego kanału wifi innego niż domyślny.
Reply
#6

Nadszedł czas, aby zadzwonić 1688 na sos .. thelastname napisał: dzięki za radę, po sprawdzeniu z moją siostrą, dowiedziałem się, że jej laptop również stoi przed tym samym problemem co mój pulpit. Wygląda na to, że problem leży między podłączeniem okien do modemu. a nasze urządzenia mobilne nie mają problemów. czy powinienem kupować nowy router, aby spróbować rozwiązać problem? Aplikacja Samsung Galaxy S8 + HardwareZone Forums
Reply
#7

Przejdź do Panelu sterowania -> Centrum sieci i udostępniania. Skonfiguruj nową sieć domową. To tak, jak resetować wszystkie ustawienia do domyślnych. Ponieważ mam kilka połączeń sieciowych dla obu sieci LAN i WAN, takich jak, 1, 2, 3, tak dalej. Spróbuj.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)