Obsługa klienta MR jest do bani!
#11

mini.bee napisał: Myślę, że zależy od szczęścia, niektórzy są bardzo zadowoleni ze swoich usług. To samo dotyczy mnie, zarejestruj się na czerwono. W dniu instalacji technik zadzwonił do mnie i powiedział, że dotrze w ciągu 30 minut, ale czekał dłużej niż 30 minut, a następnie odebrał połączenie od czerwonego cs powiedział, że jest błąd po ich stronie i musi anulować instalację. Fyi, pierwszy dzień premiery to styczeń 2014 ... zobaczę, że zepsują rekord 1 roku ... przepraszam, ale jeśli suckz usługi po sprzedaży ... nie ważne jak dobry jest twój produkt, dam mu tęsknić.
Reply
#12

S750WP napisał: Otrzymałem MR CS, który muszę zapłacić, jeśli anuluję, więc sprawdzę, czy przestrzegają oni swoich słów i wykonam instalację 15 września, jeśli nie piłka będzie na moim sądzie, niż mogę anulować bez kary z powodu ich niepowodzenia. powodzenia!!
Reply
#13

Usługi MR stają się coraz gorsze. 1. raz próbowałem uzyskać upgrade 1Gbps, poszedł w stan zawieszenia i nikt nie oddzwania do mnie. Niedawno zadzwonił i złożył skargę, a następnie zadzwonili do mnie i umówili się na spotkanie w dniu 29 sierpnia 2014 roku w godzinach od 1 do 18. Wczoraj otrzymał tę wiadomość, powiedział, że jest anulowane i z jakiegoś nieudolnego powodu, co kwestia zasobów z ich dostawcą. Poważnie, to problem z MR z tym dostawcą. Jako klient chcę tylko uaktualnienia 1 Gbps w dniu, w którym mi powiedziałeś i załatwić to bez kłopotów. Przeszedłem przez wszystkie kłopoty, aby poinformować firmę o odejściu 29 sierpnia 2014 r. I przejściu przez wszystkie kłopoty, aby teraz anulować. Czy tylko wspomniane usługi MR ssie wielki czas. Jeśli nie zostanie to potwierdzone, nie zadzwoń, aby poinformować klienta o dacie i stworzyć problem dla klienta. Zadzwoń i jeszcze raz zgłoś skargę i zapytaj, dlaczego tak trudno jest uzyskać aktualizację 1 Gbps i kiedy jest data instalacji, i obiecali, że oddzwonimy do 15:00 dzisiaj. Założę się, że wejdzie w stan zawieszenia jak moja pierwsza próba i nikt nie oddzwoni dziś. MR Sucks !!!!!!!
Reply
#14

Super napisał: Usługi MR stają się coraz gorsze. 1. raz próbowałem uzyskać upgrade 1Gbps, poszedł w stan zawieszenia i nikt nie oddzwania do mnie. Niedawno zadzwonił i złożył skargę, a następnie zadzwonili do mnie i umówili się na spotkanie w dniu 29 sierpnia 2014 roku w godzinach od 1 do 18. Wczoraj otrzymał tę wiadomość, powiedział, że jest anulowane i z jakiegoś nieudolnego powodu, co kwestia zasobów z ich dostawcą. Poważnie, to problem z MR z tym dostawcą. Jako klient chcę tylko uaktualnienia 1 Gbps w dniu, w którym mi powiedziałeś i załatwić to bez kłopotów. Przeszedłem przez wszystkie kłopoty, aby poinformować firmę o odejściu 29 sierpnia 2014 r. I przejściu przez wszystkie kłopoty, aby teraz anulować. Czy tylko wspomniane usługi MR ssie wielki czas. Jeśli nie zostanie to potwierdzone, nie zadzwoń, aby poinformować klienta o dacie i stworzyć problem dla klienta. Zadzwoń i jeszcze raz zgłoś skargę i zapytaj, dlaczego tak trudno jest uzyskać aktualizację 1 Gbps i kiedy jest data instalacji, i obiecali, że oddzwonimy do 15:00 dzisiaj. Założę się, że wejdzie w stan zawieszenia jak moja pierwsza próba i nikt nie oddzwoni dziś. MR Sucks !!!!!!! Jak to się dzieje? Zdecydowany?
Reply
#15

jameshong napisał: Jak to się dzieje? Zdecydowany? Nierozwiązany. Teraz czeka na nową datę, a bóg wie, kiedy to nastąpi. Bardzo rozczarowany. Przejdę do Viewquest po zakończeniu mojej umowy.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 2 Guest(s)