Jak zarejestrować się i dysk twardy RMA Toshiba?
#1

Właśnie dostałem dysk twardy Toshiba ... gdzie zarejestrować gwarancję i RMA, jeśli jest to wymagane?
Reply
#2

croc1977 napisał: Właśnie dostałem dysk twardy Toshiba ... gdzie zarejestrować gwarancję i RMA, jeśli jest to wymagane? Zachowaj / zeskanuj fakturę. Wystarczy przedstawić fakturę na rma Obecnie chodzi już o fakturę.
Reply
#3

gdzie rma?
Reply
#4

croc1977 napisał: gdzie rma? Albo Kaira albo EA
Reply
#5

Mam także napęd Toshiba do RMA. Kupiony od Video-pro. Wypróbowane połączenie i e-mail, jak dotąd brak odpowiedzi. Ktoś wie, video-pro Toshiba RMA dysku w Kaira lub EA? Dzięki.
Reply
#6

setiardi napisał: Mam także napęd Toshiba do RMA. Kupiony od Video-pro. Wypróbowane połączenie i e-mail, jak dotąd brak odpowiedzi. Ktoś wie, video-pro Toshiba RMA dysku w Kaira lub EA? Dzięki. Wystarczy zachować pokwitowanie na 2 lata. Następnym razem przez Videopro zapytaj pracowników o ich akcje Toshiba.
Reply
#7

jtjt00 napisał: Wystarczy zachować pokwitowanie na 2 lata. Następnym razem przez Videopro zapytaj pracowników o ich akcje Toshiba. Wystarczy wymienić się na video-pro? Czy tak mówisz? Wiem, że najlepszą okazją jest wymiana drukarni po ich otrzymaniu. Jeśli Video-pro wykona wymianę 1-1, czy dostarczy nowy dowód jako dowód gwarancji, ponieważ inny numer seryjny.
Reply
#8

setiardi napisał: Wystarczy wymienić się na video-pro? Czy tak mówisz? Wiem, że najlepszą okazją jest wymiana drukarni po ich otrzymaniu. Jeśli Video-pro wykona wymianę 1-1, czy dostarczy nowy dowód jako dowód gwarancji, ponieważ inny numer seryjny. Dobrze jej tak naprawdę nie wymieniają ze sklepu podczas gwarancją. ponieważ większość sklepie SLS są albo 7/15/30 dni 1-1 wymiana , potem jest uz distro . W każdym razie mam sprawdzane Kria b4 które przynoszą przedsiębiorstwa Firma Toshiba nie hdd normalny konsumentów. więc myślę, że powinno EA . ( Być może u napisz do EA i skontaktować się z nimi? )
Reply
#9

cześć, czy ktoś może potwierdzić, że EA nadal ma centrum RMA dla toshiba hdd w SLS? czy jest to poniższa lokalizacja? DZIĘKI! CENTRUM RMA: 5 Pereira Road, Asiawide Industrial Building, # 07-02, Singapur 368025 Tel: (+65) 6551 2999
Reply
#10

Właśnie kupiłem toshibas 2 x 2 TB od Dynacore. otrzymał gwarancję od Kaira.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)