Starhub 25Mbps Home Broadband z częstymi rozłączeniami
#1

Cześć,   Poproś przyjaciela, aby korzystał z tego planu i borykał się z częstymi rozłączeniami z Steam, ale funkcjonariusze Starhuba mówią, że tak naprawdę się nie rozłączył. Jednak przy wyłączonym łączu bezprzewodowym z routera i korzystającym z połączenia ethernetowego może on uzyskać tylko prędkość 5-6 Mb / s z speedtest.sg   Jego modem to Motorola Surfboard S83100 i używa routera Linksys WRT54G.   Czy uważasz, że powinien zmienić swój router na coś nowszego? czy może korzystać z routera, a następnie wyrzucić zarówno deskę surfingową, jak i router Linksys?
Reply
#2

Stoję przed tym samym problemem, moje połączenie SlowHub rozłącza się co około 10 minut. Skontaktowałem się z ich obsługą klienta, oto co otrzymałem od nich: > Możesz również zauważyć, że jeśli korzystasz z połączenia bezprzewodowego, połączenie zależy od różnych czynników, w tym: > > 1. Odległość od bezprzewodowej stacji bazowej / punktu dostępu; > 2. Liczba użytkowników surfujących jednocześnie w każdym bezprzewodowym punkcie dostępowym; > 3. Wydajność używanej karty interfejsu sieci bezprzewodowej (NIC); i > 4. Fizyczne przeszkody (np. Ściany itp.) Między użytkownikiem a bezprzewodowym punktem dostępowym. Zasadniczo odpowiedź „Nie obchodzi mnie, odejdź”. Jestem ciężkim użytkownikiem torrenta i początkowo podejrzewam celowe ograniczanie przepustowości przez Starhuba. Co myślisz?
Reply
#3

Jeśli odnosisz się do sieci bezprzewodowej, czy próbowałeś zmienić kanały?
Reply
#4

Połączenie przewodowe. Gdyby to było bezprzewodowe, poradziłbym mu, żeby poszedł przewodowo.
Reply
#5

Aby sprawdzić, czy światło modemu nagle zgaśnie, a następnie ponownie zsynchronizować, aby ponownie połączyć się z Internetem? Czy próbował połączyć się tylko z modemem bez routera?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)