fantasy151 napisał: Nie mogę opublikować linku z powodu niewystarczającej liczby postów Wyślij adres URL pliku obrazu do mnie za pomocą prywatnej wiadomości, opublikuję go w Twoim imieniu. fantasy151 napisał: Przepraszam, że nie dostarczyłem ci wystarczających informacji. Mam link do obrazu, ale nie mogę go opublikować, ponieważ właśnie dołączam do tego forum. Wypiszę całą wiadomość tutaj: Nie możesz pobrać pliku „htm-file.htm”, ponieważ jest zainfekowany wirusem „nieznany”. URL = support. o. com / od / fileextenstions / f / htm - plik. htm Plik sprawdzony jako: http: // 3w. fortinet. com / ve? = nieznany Tak jak powiedziałem, odświeżanie i ustawianie ustawień widoku zgodności rozwiązało go tymczasowo. Co masz na myśli co z moim bezpośrednim przełożonym? Gdyby był w pobliżu, poszedłbym do niego. Mimo to szukałbym również odpowiedzi na pytania, ponieważ jestem w stanie uczyć się po drodze. 2 tygodnie temu natknąłem się na coś bliskiego temu problemowi podczas rozwiązywania problemów z dostępem do Internetu dla bliskiego przyjaciela, ale nie ma to nic wspólnego z Fortinet. Powszechnym problemem związanym z Fortinet jest wygasła subskrypcja, która pokazuje: . http: //computersolution.wikispaces.c...tering+service Możesz znaleźć odpowiednie rozwiązanie problemu z Fortinet: Baza wiedzy Fortinet - Indeks artykułów z bazy wiedzy
Duże zagrożenie bezpieczeństwa?
fantasy151 napisał: Nie mogę opublikować linku z powodu niewystarczającej liczby postów Przepraszam, że nie dostarczyłem ci wystarczających informacji. Mam link do obrazu, ale nie mogę go opublikować, ponieważ właśnie dołączam do tego forum. Wypiszę całą wiadomość tutaj: Nie możesz pobrać pliku „htm-file.htm”, ponieważ jest zainfekowany wirusem „nieznany”. URL = support. o. com / od / fileextenstions / f / htm - plik. htm Plik sprawdzony jako: http: // 3w. fortinet. com / ve? = nieznany Tak jak powiedziałem, odświeżanie i ustawianie ustawień widoku zgodności rozwiązało go tymczasowo. Co masz na myśli co z moim bezpośrednim przełożonym? Gdyby był w pobliżu, poszedłbym do niego. Mimo to szukałbym również odpowiedzi na pytania, ponieważ jestem w stanie uczyć się po drodze. 1. przejdź do support.fortinet.com 2. zaloguj się (lub stwórz konto ze wzmocnionym numerem seryjnym) 3. kliknij wsparcie 4. przejdź do rysunku, jak zalogować sprawę jeśli fortinet mówi, że nie masz licencji, pls go odnów
Publikowanie w imieniu TS.
fantasy151 napisał: Cześć chłopaki, Proszę pomóż. Pracuję w biurze jako specjalista ds. Wsparcia IT. Ostatnio użytkownicy w firmie i ja otrzymaliśmy wiadomość „High Security Alert” podczas korzystania z Internetu. Dzieje się tak na każdej stronie internetowej, do której się udajemy, i odchodzi tylko po wielokrotnym odświeżeniu strony lub użyciu widoku kompatybilności. Użytkownicy używają przeglądarki Internet Explorer i Google Chrome. Przykro mi, że nie mogę opublikować linku do obrazu, ponieważ nie mam wystarczającej liczby postów. Proszę pomóż! Będzie to bardzo mile widziane! Dziękuję Ci! Alert o wysokim poziomie bezpieczeństwa oznacza, że ochrona systemu Windows wyłączyła niektóre funkcje zabezpieczeń. Możesz spróbować przywrócić ustawienia domyślne.
Cześć chłopaki, Dziękujemy za całą pomoc i porady. Okazuje się, że jest to problem z firewallem i licencją. Jeszcze raz dziękuję! Bardzo doceniam
« Next Oldest | Next Newest »
Users browsing this thread: 3 Guest(s)