ASUS RT-N56U
#1

Cześć, nie mogę użyć wifi na moim telefonie po podłączeniu do ASUS RT-N56U. Problem polegał na zrzucie ekranu „Kabel sieciowy nie jest podłączony”. Jak widać na zrzucie ekranu, mój telefon zarejestrował silny sygnał wifi (miałem rację obok routera). Udało mi się uzyskać dostęp do strony konfiguracji routera przez 192.168.1.1. Stan połączenia internetowego na stronie konfiguracji to „Nie”.     Ten obraz został zmieniony. Kliknij, aby wyświetlić oryginalny obraz   Wcześniej użyłem telefonu do skonfigurowania routera (SSID i hasła) tydzień temu i mogłem bez problemu korzystać z wifi na moim telefonie. Dzisiaj pokazałem zrzut ekranu za każdym razem, gdy uruchamiałem przeglądarki (Chrome i czas). Wszystkie inne aplikacje wymagające dostępu do Internetu również nie działały. Jednak inny telefon mógł połączyć się za pośrednictwem routera i korzystać z wifi.   Rzeczy, które próbowałem: Uruchom ponownie mój telefon   Ciężko zrestartowałem mój telefon   Wyłączony i na routerze   Uruchomiono ponownie router za pomocą 192.168.1.1   Może doradzić, jak rozwiązać problem?
Reply
#2

Czy próbowałeś uzyskać dostęp do strony administracyjnej (192.168.1.1) z tego innego telefonu, który ma dostęp do Internetu?
Reply
#3

Czy router ma nawet połączenie internetowe na żywo? Sprawdź port WAN, aby sprawdzić, czy łącze jest wyrównane.
Reply
#4

Ah-Pin-Kor napisał: Czy próbowałeś uzyskać dostęp do strony administracyjnej (192.168.1.1) z tego innego telefonu, który ma dostęp do Internetu? Nigdy tego nie próbuj. Spróbuje uzyskać dostęp do strony administratora z innym telefonem / laptopem. Co mam sprawdzić po uzyskaniu dostępu?
Reply
#5

liangtam napisał: Czy router ma nawet połączenie internetowe na żywo? Sprawdź port WAN, aby sprawdzić, czy łącze jest wyrównane. Mój inny telefon może przeglądać strony internetowe i korzystać ze wszystkich innych aplikacji wymaganych przez Internet. Myślę, że router wysyła na żywo połączenie internetowe. Porty WAN i Lan1 mają pomarańczowe lampki, przedni widok routera ma niebieską diodę dla 3 dolnych symboli, które reprezentują Moc, 2,4 GHz, 5 GHz.
Reply
#6

HolySleepy napisał: Nigdy tego nie próbuj. Spróbuje uzyskać dostęp do strony administratora z innym telefonem / laptopem. Co mam sprawdzić po uzyskaniu dostępu? Zasadniczo jest to tylko krok do wyizolowania problemu. Może chcesz sprawdzić, czy w routerze zostało włączone filtrowanie niektórych urządzeń. Sprawdź także swój telefon, aby potwierdzić, że może połączyć się z innym punktem dostępu do sieci Wi-Fi (w szkole / pracy itp.).
Reply
#7

może spróbuj także zresetować router. Zaczynać od początku.
Reply
#8

Ah-Pin-Kor napisał: Zasadniczo jest to tylko krok do wyizolowania problemu. Może chcesz sprawdzić, czy w routerze zostało włączone filtrowanie niektórych urządzeń. Sprawdź także swój telefon, aby potwierdzić, że może połączyć się z innym punktem dostępu do sieci Wi-Fi (w szkole / pracy itp.). Mój telefon może łączyć się z publicznym hotspotem Wi-Fi i domowym Wi-Fi rodziców. Nigdy nie włączaj żadnej funkcji filtrowania. Wszystkie ustawienia są domyślne, inne niż skonfigurowany identyfikator SSID i hasło.
Reply
#9

cpuer napisał: może spróbuj także zresetować router. Zaczynać od początku. Najprawdopodobniej to zrobi. W każdym razie, czy konfiguracja routera bezprzewodowego z telefonem jest wskazana?
Reply
#10

czy próbowałeś zapomnieć o sieci i połączyć się ponownie?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)