Potrzebujesz pomocy: Aztech 200mbps Home Plug nie działa
#1

Cześć wszystkim,   Używam domowych wtyczek Aztech 200Mbps do mojego szerokopasmowego łącza światłowodowego StarHub. Sygnał z routera Dlink jest w porządku. Jednak po podłączeniu komputera do domowej wtyczki w pokoju wyświetlany jest komunikat „No internet”. Również sygnał bezprzewodowy nie ma dostępu do Internetu, gdy korzystam z wifi telefonu, aby się z nim połączyć. Jaki może być problem?
Reply
#2

RomeoOne napisał: Cześć wszystkim, Używam domowych wtyczek Aztech 200Mbps do mojego szerokopasmowego łącza światłowodowego StarHub. Sygnał z routera Dlink jest w porządku. Jednak po podłączeniu komputera do domowej wtyczki w pokoju wyświetlany jest komunikat „No internet”. Również sygnał bezprzewodowy nie ma dostępu do Internetu, gdy korzystam z wifi telefonu, aby się z nim połączyć. Jaki może być problem? POssiblilities: 1) Użyłeś niewłaściwego portu do połączenia. Powinno być Modem / ONT -> Router WAN, Router Lan -> Homeplug 2) Router nie działa. Czy masz dostęp do Internetu, jeśli łączysz się bezpośrednio z routerem?
Reply
#3

manyu882 napisał: POssiblilities: 1) Użyłeś niewłaściwego portu do połączenia. Powinno być Modem / ONT -> Router WAN, Router Lan -> Homeplug 2) Router nie działa. Czy masz dostęp do Internetu, jeśli łączysz się bezpośrednio z routerem? Dzień dobry manyu882, dzięki za odpowiedź. 1) Łączę dokładnie to, o czym wspomniałeś. Aby dodać, domowe wtyczki działały wcześniej przez miesiąc lub dwa w moim nowym routerze. Nagle przestał działać i nie dał mi połączenia z Internetem. 2) gdy połączę się bezpośrednio z routerem, działa poprawnie. Nie ma problemu. Dlatego teraz drapię się po głowie .... Nie jestem pewien, co jest nie tak. Próbowałem zresetować wszystkie urządzenia, ale bezskutecznie. Jeszcze raz dziękuję !!!
Reply
#4

Dziwne, powtórz synchronizację. Dla wyjaśnienia, kiedy wspomniałeś, że używałeś telefonu do połączenia z Wifi, czy to z homeplug (przedłużacza zasięgu) czy routera?
Reply
#5

manyu882 napisał: Dziwne, powtórz synchronizację. Dla wyjaśnienia, kiedy wspomniałeś, że używałeś telefonu do połączenia z Wifi, czy to z homeplug (przedłużacza zasięgu) czy routera? Naprawdę dziwne ... Kiedy korzystam z telefonu, aby połączyć się z Wi-Fi z mojego routera, działa poprawnie. Jednak gdy podłączam się do sygnału Wi-Fi z Aztech Homeplug AV 200Mbps, otrzymuję dobry silny sygnał, ale nie mam połączenia z Internetem. (Oznacza to, że podaje sygnały WiFi bez połączenia z Internetem). BTW łączę Aztech Homeplug AV Mini 200Mbps z mojego routera w salonie i Aztech Homeplug AV 200Mbps (bezprzewodowy przedłużacz N) w sypialni.
Reply
#6

Czy jesteś w stanie uzyskać dostęp do Internetu z 2 portów Ethernet w bezprzewodowym przedłużaczu Aztech? Być może powinieneś przerobić konfigurację zgodnie z zaleceniami manyu882: Konfiguracja bezprzewodowego przedłużacza Aztech i hasło wifi
Reply
#7

ngbc napisał: Czy jesteś w stanie uzyskać dostęp do Internetu z 2 portów Ethernet w bezprzewodowym przedłużaczu Aztech? Być może powinieneś przerobić konfigurację zgodnie z zaleceniami manyu882: Cześć ngbc, Ten sam problem, brak łączności z Internetem po podłączeniu bezpośrednio z portów Ethernet. Spróbuję. Dzięki !
Reply
#8

Wierzę, że Aztech ma narzędzie do podłączania urządzeń domowych, które pozwala na aktualizację oprogramowania sprzętowego itp. Narzędzie to wykrywa również podłączone wtyczki domowe. Użyj tego narzędzia, aby sprawdzić, czy wykryje wtyczki domowe.
Reply
#9

Bardzo prosty w tym samym pomieszczeniu podłącz wtyczkę do routera. Czy wtyczki są podłączone i sparowane? Na tym etapie mam nadzieję, że wszystkie diody LED świecą się z wyjątkiem diody LAN. Teraz podłącz kabel LAN. Teraz świeci się dioda LAN? Tak, połącz następny koniec z topem. Czy oświetlenie domu jest włączone, a latop dostaje IP? Jeśli nie ... Ur podłącza jeden z nich jest uszkodzony.
Reply
#10

Najpierw spróbuj sparować homeplug. Możesz sprawdzić, jak sparować urządzenie w instrukcji obsługi ** odwiedź stronę internetową aztech wybierz numer modelu wtyczki domowej w lewym panelu. sprawdź 3 diody LED, jeśli są włączone. Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny pod numerem 6594 2297 od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 18:00 oraz w soboty od 9:00 do 13:00.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)