ASUS RT-AC86U
#1

W przypadku, gdy obraz nie jest wyraźny, dioda LED 2,4 GHz nie świeci Próbowałem wszystkiego z https://www.asus.com/support/FAQ/1030643 ale nie mogę połączyć się z siecią WiFi ..   Czy mogę coś jeszcze zrobić?   Z góry dziękuję.
Reply
#2

DeaNTR napisał: Ten obraz został zmieniony. Kliknij, aby wyświetlić oryginalny obraz W przypadku, gdy obraz nie jest wyraźny, dioda LED 2,4 GHz nie świeci Próbowałem wszystkiego z https://www.asus.com/support/FAQ/1030643 ale nie mogę połączyć się z siecią WiFi .. Czy mogę coś jeszcze zrobić? Z góry dziękuję. Czy próbowałeś zresetować wps? Wysłane z Soli Ziemi za pomocą GAGT
Reply
#3

Ah-Pin-Kor napisał: Naprawianie obrazu ... Wysłane z Soli Ziemi za pomocą GAGT przepraszam? co? i dziękuję za odpowiedź ..
Reply
#4

DeaNTR napisał: przepraszam? co? i dziękuję za odpowiedź .. Nie mogę naprawić imgur img na moim telefonie. Czy próbowałeś zresetować wps? Wysłane z Soli Ziemi za pomocą GAGT
Reply
#5

Ah-Pin-Kor napisał: Nie mogę naprawić imgur img na moim telefonie. Czy próbowałeś zresetować wps? Wysłane z Soli Ziemi za pomocą GAGT oh przepraszam, nie wiem jak połączyć obrazy ... przepraszam. pokazuje tylko, że dioda LED dla 2,4 GHz nie świeci ... i nie mogę połączyć się z Wifi i tak, spróbowałem zresetować WPS wiele razy i bezskutecznie
Reply
#6

DeaNTR napisał: oh przepraszam, nie wiem jak połączyć obrazy ... przepraszam. pokazuje tylko, że dioda LED dla 2,4 GHz nie świeci ... i nie mogę połączyć się z Wifi i tak, spróbowałem zresetować WPS wiele razy i bezskutecznie Wyślij do RMA?
Reply
#7

wysłałem e-mail ... Właśnie przeczytałem w witrynie ASUS napisanej do RMA, mogę spróbować oddać ją stronie zakupu ... mam nadzieję, że po prostu ją zastąpię ..
Reply
#8

po prostu idź RMA. ten model zawsze powoduje awarię sprzętu, jeśli wykonasz automatyczną aktualizację z bramy.
Reply
#9

Terryhoho napisał: po prostu idź RMA. ten model zawsze powoduje awarię sprzętu, jeśli wykonasz automatyczną aktualizację z bramy. Urgh. To kłopotliwe. Dzięki. Zrobię to, gdy będę wolny.
Reply
#10

DeaNTR napisał: Urgh. To kłopotliwe. Dzięki. Zrobię to, gdy będę wolny. Wypróbuj narzędzie do przywracania oprogramowania układowego i sprawdź, czy możesz je przywrócić. Inaczej to prawdopodobnie problem sprzętowy.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)