Szerokopasmowy kabel StarHub boleśnie powolny
#1

Właśnie w zeszłym tygodniu subskrybowałem StarHub 200Mbps Cable Broadband. Ale kiedy testowałem prędkość, wynik pokazał, że prędkość pobierania była zawsze wolniejsza niż prędkość wysyłania i osiągnęła zaledwie 6 Mb / s. Jaki jest problem? Czy ktoś może pomóc? Modem dostarczany przez StarHub to D-Link DCM-3012G i używam dwupasmowego routera bezprzewodowego AC750 ASUS RT-AC53.     Ten obraz został zmieniony. Kliknij, aby wyświetlić oryginalny obraz     Ten obraz został zmieniony. Kliknij, aby wyświetlić oryginalny obraz   Dzięki.
Reply
#2

Poproś ich o zresetowanie sieci? A poza tym używasz bezprzewodowego do testowania? Jeśli bezprzewodowo, może uda mi się użyć karty WiFi, z której korzystasz? W każdym razie, na bezprzewodowym dunie oczekuj dobrej przyzwoitej prędkości z wieloma czynnikami WiFi wpływającymi na to.
Reply
#3

Przetestuj na serwerze SH. Lub skorzystaj z linku podanego na stronie internetowej Starhub.
Reply
#4

Zwykle prędkość pobierania jest niższa niż prędkość wysyłania ze względu na zaporę i wszystko. Czy prędkość była już taka zła, kiedy zapisałeś się na Cable Broadband? Ponadto, jeśli masz inne urządzenia podłączone do routera Asus, czy jesteś w stanie wykonać test prędkości również na urządzeniach?
Reply
#5

Przywróć ustawienia fabryczne routera. Wynik testu prędkości powinien wynosić do 200 Mb / s przy pobieraniu w paśmie AC 5 GHz, ale przesyłanie wynosi 10 + Mb / s. Serwer Speedtest do Starhub lub Starhub Mobile Pte Ltd.
Reply
#6

Ten objaw zwykle sugeruje problemy z jakością połączenia. Czy twoje okablowanie jest naprawdę złe, czy korzystasz z aktualnych kabli i złączy? Zakładając, że problem nie jest spowodowany twoją siecią LAN / WIFI.
Reply
#7

leekwangyaw napisał: Właśnie w zeszłym tygodniu subskrybowałem StarHub 200Mbps Cable Broadband. Ale kiedy testowałem prędkość, wynik pokazał, że prędkość pobierania była zawsze wolniejsza niż prędkość wysyłania i osiągnęła zaledwie 6 Mb / s. Jaki jest problem? Czy ktoś może pomóc? Modem dostarczany przez StarHub to D-Link DCM-3012G i używam dwupasmowego routera bezprzewodowego AC750 ASUS RT-AC53. Dzięki. Należy przetestować test prędkości po północy lub rano. Moje 100 Mb / s również tak, mniej niż 5 Mb / s po południu (około 16:00 - 18:00, zawsze), używając bezprzewodowego / przewodowego również tego samego. ale w nocy lub rano ok, można uzyskać 30-70 Mb / s dla sieci bezprzewodowej i 100 Mb / s dla sieci przewodowej. Ten problem pojawia się ostatnio (zauważyłem to w sep). Może z powodu ruchu w Europie zbliżającego się do tego czasu. Zmiana na Google dns trochę pomaga (odpowiedź nieco lepsza), ale nadal jest wolna w tym czasie.
Reply
#8

Potrzebujesz więcej informacji, czy jesteś połączony za pomocą 2.4 lub 5ghz? Wykonaj także test prędkości za pośrednictwem serwera starhub.
Reply
#9

icedlatte7 napisał: Zwykle prędkość pobierania jest niższa niż prędkość wysyłania ze względu na zaporę i wszystko. Czy prędkość była już taka zła, kiedy zapisałeś się na Cable Broadband? Ponadto, jeśli masz inne urządzenia podłączone do routera Asus, czy jesteś w stanie wykonać test prędkości również na urządzeniach? Tak. Było tak źle, kiedy się zapisałem. Mam laptopa, przetestowałem go za pomocą połączenia przewodowego, prawie taki sam wynik.
Reply
#10

ZrE0_Cha0s napisał: Poproś ich o zresetowanie sieci? A poza tym używasz bezprzewodowego do testowania? Jeśli bezprzewodowo, może uda mi się użyć karty WiFi, z której korzystasz? W każdym razie, na bezprzewodowym dunie oczekuj dobrej przyzwoitej prędkości z wieloma czynnikami WiFi wpływającymi na to. Zadzwoniłem do nich, powiedzieli, że ich strona jest normalna. Nie poprosiłem ich jednak o reset, czy to pomoże? Podłączyłem się do drutu, kiedy przeprowadzałem test.
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)