Brak dostępu do Internetu.
#1

Cześć chłopaki, potrzebuję pomocy w rozwiązywaniu problemów, zanim zadzwonię do singtela, aby zastąpić coś, co, jak podejrzewam, jest problemem routera. Moje połączenie z Internetem przez ostatnie kilka tygodni było niepewne, wszyscy w domu mogli nagle stracić dostęp i musielibyśmy ponownie uruchomić router, aby mógł ponownie działać. Ale od wczorajszej nocy nikt w domu nie mógł uzyskać dostępu do Internetu, próbował zarówno Wi-Fi, jak i Ethernetu, ale zaskakująco nasza mio TV nadal działa. Router wyświetla się na ekranie po wykryciu Wi-Fi, ale podczas próby połączenia, pokaże się podłączony, ale zawsze stany „Niezidentyfikowana sieć - brak dostępu do internetu”   Podsumowanie, spróbowałem zarówno wifi jak i kabla ethernet, nada. Próbowałem na każdym komputerze i telefonie komórkowym, żaden też nie mógł się połączyć. Zaskakująco działa MIO TV. Wszystkie światła na routerze są zielone. Zrestartuj go wiele razy, ale nadal nic.   Czy to problem z routerem?
Reply
#2

BlurKillerEX napisał: Cześć chłopaki, potrzebuję pomocy w rozwiązywaniu problemów, zanim zadzwonię do singtela, aby zastąpić coś, co, jak podejrzewam, jest problemem routera. Moje połączenie internetowe przez ostatnie kilka tygodni było niepewne, wszyscy w domu mogli nagle stracić dostęp i musielibyśmy ponownie uruchomić router, aby mógł ponownie działać. Ale od wczorajszej nocy nikt w domu nie mógł uzyskać dostępu do Internetu, próbował zarówno Wi-Fi, jak i Ethernetu, ale zaskakująco nasza mio TV nadal działa. Router wyświetla się na ekranie po wykryciu Wi-Fi, ale podczas próby połączenia, pokaże się podłączony, ale zawsze stany „Niezidentyfikowana sieć - brak dostępu do internetu” Podsumowanie, spróbowałem zarówno wifi jak i kabla ethernet, nada. Próbowałem na każdym komputerze i telefonie komórkowym, żaden też nie mógł się połączyć. Zaskakująco działa MIO TV. Wszystkie światła na routerze są zielone. Zrestartuj go wiele razy, ale nadal nic. Czy to problem z routerem? Jak długo korzystasz z routera? Domyślam się, że prawdopodobnie konfiguracja routera nie została wykonana prawidłowo. możesz zadzwonić do ST po pomoc.
Reply
#3

Jakiego routera używasz?
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)