M1 = Moron # 1 używaj ich na własne ryzyko
#1

Przypadek 1: Przeniesiony dom, który złożył wniosek o usługę relokacji Internetu szerokopasmowego i zrezygnował z planu 1 Gb. Usługa została aktywowana pod nowym adresem w maju. Problemy: 1) Czerwcowy rachunek był nadal wysyłany na stary adres. 2) Mój cykl rozliczeniowy polega na tym, że otrzymam rachunek na koniec miesiąca z przedpłatą na następny miesiąc, np. Majowa płatność za okres od 20 maja do 19 czerwca. Otrzymano czerwcowy rachunek pod koniec czerwca i nie dokonano korekty stawki za poprzedni rachunek, a ja wciąż naliczano stare stawki pozaumowne zamiast 39 USD. => Zadzwoniłem do działu obsługi klienta M1 w dniu 3 lipca i opowiedziałem im o dwóch powyższych problemach. Ich odpowiedzi: 1) Ich system nadal pokazywał mój stary adres jako adres rozliczeniowy. Wniosek: Byłem jak co ??? !!! Czy to nie jest zdrowy rozsądek, że nowy adres powinien być adresem rozliczeniowym, kiedy ubiegałem się o usługę relokacji? Oznacza to, że nadal muszę osobno zadzwonić do zespołu rozliczeniowego, aby poinformować ich, że mam nowy adres rozliczeniowy ?????????? !!!!!!!!!!!!!!!! Moja dobroć pokazuje, jak nieefektywne są procesy i systemy w M1. 2) Ich system pokazywał, że jestem na starym, nieumownym planie szerokopasmowym, a nie na planie 39 USD. Wniosek: Minęło ponad miesiąc od aktywacji nowej usługi, a mimo to mają odwagę powiedzieć mi, że ich system pokazuje, że jestem subskrybentem planu pozaumownego !!!!!!!!!! To pokazuje, jak super duper kiepski i niezsynchronizowany ich systemy są ponad miesiąc i nadal nie są wypełniane zaktualizowaną informacją ????? !!!!!!!!!! Hej M1 (znany także jako Moron # 1), twoje systemy są do niczego i naprawiasz to, nie pytaj swoich klientów, aby cierpieli. => Zespół rozliczeniowy powiedział, że korekty zostaną wprowadzone i odzwierciedlone w następnym rachunku. Rachunek za komisję i korekta rzeczywiście została dokonana, ale nieprawidłowa kwota. Znów zadzwoniłem do działu obsługi klienta i powiedzieli, że dostosowanie zostało dokonane na podstawie nowej daty rozpoczęcia usługi 3 lipca (dzień, w którym po raz pierwszy się z nimi skontaktowałem). NIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ile razy muszę powtarzać całą historię i najwyraźniej ich system nadal nie ma zaktualizowanych informacji o mojej nowej usłudze, która weszła w życie w maju i jest już lipiec, 2 miesiące później !!!!!!!!!!!! !!!!! Zaproponowali więc rezygnację i dokonanie korekty (ponownie). Przychodzi rachunek i nadal nie mogą uzyskać poprawnego rachunku !!!!!!!!!! Prosta matematyka, którą może zrobić dziecko ze szkoły podstawowej, a jednak nie może, co za „genialny” zespół. Poprzednie korekty rachunków były poprawne, ale „działają mądrze”, aby wykonać więcej regulacji, co powoduje, że jestem obciążany podwójnie !!!!!!!!!! Przez 3 kolejne miesiące nie mogli uzyskać poprawnych rachunków i za każdym razem, gdy muszę wykonać obliczenia i zadzwonić do nich, jest to prawidłowa kwota do obciążenia !!!!!!!!!!! MORON MORON MORON   Przypadek 2: Gdy usługa została aktywowana pod nowym adresem, nowy modem został dostarczony, ponieważ oryginalny stary modem nie mógł obsługiwać usługi 1 GB. Facet od instalacji nie odebrał starego modemu, a kiedy zapytałem go, czy nadal jest potrzebny, powiedział nie. Problem: 4 miesiące później, Moron # 1 „nagle pamięta”, że nie odebrał starego modemu, więc zdecydowali się obciążyć mnie kwotą 200 ++ za utratę / uszkodzenie starego modemu. => Zadzwoniłem do nich i powiedziałem im, że to wina ich instalatora, którzy zapomnieli go odzyskać. Zapytałem go, jeśli to konieczne, a on powiedział nie. Po prostu usłyszałem, co powiedział i odrzucił go w końcu 2 miesiące później. Najwyraźniej nalegali, żebym zapłacił im 200 ++. Wniosek: M1 nie ma integralności, pracownicy popełnili błąd i zmusili klientów do zapłaty. Słuchałem tylko tego, co powiedzieli ich pracownicy: NIE WYMAGANE. Czy więc mówią, że nie można uwierzyć słowom ich sztabów? ponieważ nie wiedzą i po prostu mówią cokolwiek im się podoba. Naprawdę jestem z nimi w DxLxn, jeśli nie w przypadku umowy, przestanę korzystać z usług szerokopasmowego człowieka .... powiedział wszystkim moim przyjaciołom i kolegom o ich zachowaniu i lepiej nie bądź ich klientami, inaczej będzie płakać tylko ojciec płakać codziennie matka . Jeśli umrą, chcę, żebym zapłacił 200 $ + +, dobrze, zapłaci im, weźmie to, że ofiaruję się żebrakowi, żebrakowi MORON # 1.
Reply
#2

Tak samo stało się z moim przyjacielem, gdzie jej telco (nie pamiętam, który) zapłaciło jej za stary adres. Wygląda na to, że różne części firmy nie rozmawiają ze sobą, więc obsługa klienta mówi „bez problemu” na jednym końcu, a drugi koniec szczęśliwie podnosi swoje dane. To powiedziawszy, każdy telco od czasu do czasu się spieszy. Niedawno ukończyłem migrację z Singtel do M1 i muszę powiedzieć, że do tej pory byłem bardzo zadowolony z M1.
Reply
#3

limpe84 napisał: Tak samo stało się z moim przyjacielem, gdzie jej telco (nie pamiętam, który) zapłaciło jej za stary adres. Wygląda na to, że różne części firmy nie rozmawiają ze sobą, więc obsługa klienta mówi „bez problemu” na jednym końcu, a drugi koniec szczęśliwie podnosi swoje dane. To powiedziawszy, każdy telco od czasu do czasu się spieszy. Niedawno ukończyłem migrację z Singtel do M1 i muszę powiedzieć, że do tej pory byłem bardzo zadowolony z M1. Co najważniejsze, musi to zrobić w sklepie M1.
Reply
#4

Oni spieprzyli systemy, a potem musieli to naprawić inaczej, ponieważ nie mają możliwości, aby być telco. Od przypadku 2 widzę, że chcą tylko ukryć swój tyłek i zmusić klienta do zapłaty za własne błędy. Naprawdę nie ma uczciwości i haniebnej firmy, nie rozumiem, w jaki sposób IDA może dać takiej firmie uczciwości licencję na działanie.
Reply
#5

Przeniesienie nie oznacza zmiany adresu rozliczeniowego. Są osoby z oddzielnym adresem rozliczeniowym i usługowym. Dotyczące urządzenia. Wells, jest ich własną wadą techniczną, może poprosić IDA o pomoc. Ale ponieważ żadna osoba z czarno-białej strony nie oświadczyła, że nie ma potrzeby odbierać, nie jest to ich wina
Reply


Forum Jump:

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Users browsing this thread: 1 Guest(s)